خبرهای داغ:
مسئول شورای هماهنگی عتبات و عمره دانشجویی دانشگاهیان قم گفت: ۴۰۰ دانشجوی قمی در قالب ۱۱ کاروان به عتبات اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۲۷
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
۴۰۰ دانشجوی قمی به عتبات اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام سید محمد طاهری با اشاره به اینکه اعزام دانشجویان به عتبات از بهمن‌ماه آغاز شده است، گفت: بعد از فراخوان شانزدهمین عتبات دانشجویی نزدیک به دو هزار و ۴۰۰ نفر دانشجو و استاد دانشگاه در قم ثبت نام کردند.

وی در ادامه با اشاره به قرعه کشی صورت گرفته بین دانشجویان گفت: بعد از قرعه کشی بر اساس سهمیه از افراد ثبت نام شده ۸۰۰ نفر پذیرش شدند.

مسئول شورای هماهنگی عتبات و عمره دانشجویی دانشگاهیان قم ابراز داشت: اعزام دانشجویان تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد و دانشجویان قمی در قالب ۲۲ کاروان به عتبات اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانشجویان در قالب ۱۱ کاروان به عتبات اعزام شده‌اند که برخی به شکل هوایی و برخی اعزام‌ها هم زمینی بوده است.

حجت الاسلام طاهری وجود روحانی کاروان را در اعزام‌ها الزامی دانست و ابراز داشت: جلسه توجیهی قبل از هر اعزام برای دانشجویان برگزار می‌شود که در این جلسات علاوه بر توضیح مسائل مختلف بسته‌های فرهنگی و نرم افزار به دانشجویان اهدا می‌شود.

وی به استقبال دانشجویان از اعزام‌های عتبات اشاره و بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در کربلا و نجف هم برای دانشجویان برگزار می‌شود و همچنین دانشجویانی که آثاری با موضوع معنویت و مضامین دینی در قالب شعر، عکس ارائه می‌دهند هدایایی اهدا می‌شود.
ارسال نظرات