فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیریک از برگزاری رزم شبانه بسیجیان پایگاههای مقاومت بسیج بخش بمانی در ارتفاعات کوههای روستای کرپان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۵۴۵
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ علی اسلامی ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی اظهار کرد:رزم شبانه بسیجیان گردان الی بیت المقدس کرپان با شرکت ۲۵۰ نفر از بسیجیان گردان های الی بیت المقدس در وسعت ۱۰۰ هکتاری کوههای روستای کرپان برگزار شد.

وی افزود: در این رزم شبانه بسیجیان با راهپیمایی تاکتیکی ،آمادگی نظامی، انفجارات، عبور از موانع ، آموزش تاکتیک‌های نظامی و مقابله با تهدیدات و بحران های احتمالی، سنجش سرعت و توان بسیجیان در اجرای برنامه‌ها و رویارویی با حادثه‌ها از دیگر اولویت های این رزم شبانه بود که با موفقیت اجرا شد.

اسلامی ابراز کرد: در این رزم کلاس های اخلاق ، بصیرت افزایی، بینش اسلامی ، اطاعت و ولایت پذیری، دین شناسی، خداشناسی نیز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه ، روحانیون معظم  در فواصل مختلف اجرا شد که مورد استقبال بسیجیان قرار گرفت.

روستای کرپان با ۱۳۰۰ نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر بندر سیریک و امتداد جاده اصلی سیریک میناب و محدود آب های ساحلی دریای عمان قرار دارد.






ارسال نظرات