مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اسکان فرهنگیان استان با 97 مدرسه آماده پذیرش میهمانان فرهنگی در نوروز سال 96 است.
کد خبر: ۸۸۳۲۶۲۳
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فریدون سیدمصطفوی با اشاره به اسکان نوروزی فرهنگیان در سال 1396 اظهار داشت: امسال پذیرش مهمانان از 28 اسفندماه جاری آغاز و تا 13 فروردین 96 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا 17 پایگاه در 17 منطقه آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی جهت اسکان و راهنمایی بهینه مسافران نوروزی تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه در نوروز 96 ستاد اسکان آموزش و پرورش استان 102 کلاس ویژه ، 571 کلاس نوع الف و 237 کلاس نوع ب را برای اسکان فرهنگیان آماده‌سازی کرده، خاطرنشان کرد: امسال 320 نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.

وی از کاهش پذیرش مستقل مسافران در خانه‌های معلم و باشگاه فرهنگیان استان نیز خبر داد و افزود: این اقدام در راستای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در ستادهای اسکان فرهنگیان استان است.

به گفته مصطفوی امسال 2.5 میلیارد ریال اعتبار از طرف وزارت آموزش و پرورش برای تجهیز کلاس‌های ستاد اسکان استان اختصاص داده شده است.


ارسال نظرات