رئیس کمیته امداد منطقه یک زنجان:

مبلغ زکات پرداختی در زنجان تا پایان سال نزدیک به 15 میلیارد ریال می رسد

براساس برنامه ریزی صورت گرفته و اقدامات انجام شده هدف‌گذاری شده است این مبلغ زکات پرداختی در زنجان تا پایان سال به 14 میلیارد و 800 میلیون ریال برسد.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۱۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کمیته امداد منطقه یک زنجان با اشاره به اینکه دبیرخانه شورای زکات با هدف یکپارچه‌سازی زکات پرداختی آغاز به فعالیت کرده است، اظهار کرد: از مهمترین اقدامات دبیرخانه شورای زکات شهرستان زنجان برگزاری جلسات متعدد با اعضای این شورا، مؤدیان، مبلغان وعاملان زکات در سطح شهرستان است.

ابوالفضل عبداللهی تصریح کرد: تبیین موضوع زکات و ساماندهی زکات فطره و بهره‌گیری از این ظرفیت برای کمک به خانواده‌های نیازمند شهرستان در روز عید سعید فطر، تبلیغات محیطی در روستاها، نصب تابلو‌هایی با مضمون زکات در روستاهای بزرگ از دیگر اقداماتی است که با هدف جلب مشارکت‌های مردمی توسط دبیرخانه شورای زکات شهرستان زنجان انجام شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک زنجان در ادامه از جمع‌آوری 11 میلیارد و 800 میلیون ریال زکات در در این شهرستان خبر داد و گفت: این مبلغ در مقایسه با سال قبل 38 درصد رشد یافته است.

عبداللهی ادامه داد: 55 درصد از آمار زکات شهرستان زنجان از بخش مرکزی ، 28 درصد از بخش زنجانرود و 16 درصد از بخش قره پشتلو جمع‌آوری شده است .

وی با بیان اینکه از کل مبلغ زکات پرداختی در شهرستان 2 میلیارد و 200 میلیون ریال برای ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه هزینه شده است، اضافه کرد: احداث مسجد، غسالخانه و حسینیه از جمله پروژه‌های ساخته شده از محل زکات پرداختی در شهرستان زنجان است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک زنجان درپایان به برنامه‌های آتی دبیرخانه شورای زکات شهرستان زنجان گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و اقدامات انجام شده هدف‌گذاری شده است این مبلغ زکات پرداختی در زنجان تا پایان سال به 14 میلیارد و 800 میلیون ریال برسد.

ارسال نظرات