خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت گاز قزوین گفت: با گازرسانی به 59 روستای استان در سال جاری، به طور میانگین هر هفته بیش از یک روستای استان در سال گازدار شده است.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۲۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز قزوین ضمن اعلام گازرسانی به 59 روستای استان از ابتدای سال تا کنون اعلام کرد: افتتاحیه گازرسانی به روستاهای یاد شده در دو مقطع هفته دولت و دهه فجر صورت پذیرفته است و با نهایی شدن گازرسانی به این روستاها 5345 خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.

وی هزینه صرف شده برای این پروژه های اتمام یافته را 412میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این تعداد روستا 29 روستا مربوط به شهرستان تاکستان، 14 روستا از توابع شهرستان قزوین، 12 روستا منطقه آوج و 4 روستا مربوط به شهرستان بوئین زهرا و آبیک می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه با اولویت ویژه گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار در دولت تدبیر و امید گفت: در چهار ساله دولت فعلی 144 روستا در سطح استان از نعمت گاز برخوردار شده اند که نسبت به دوره چهار ساله ماقبل خود 36 درصد افزایش داشته است.

بوشهری همچنین از نهایی شدن گازرسانی به 20 روستای دیگر استان ظرف دو ماه آینده خبر داد و افزود امید است تا پایان سال 96 بتوانیم میزان بهرهمندی خانوارهای روستایی استان را از 77 درصد فعلی به 90 درصد برسانیم.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها