خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: هدف دشمن نفوذ است و نفوذ یعنی اینکه افراد غیر انقلابی و کسانی که به آرمان ها و ارزش ها ارزشی قائل نباشند و بی تفاوت به انقلاب باشند، مسئولیت بگیرند.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۴۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربیٰ، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرائی در همایش مجمع عالی راهبردی بسیج میاندوآب اظهار کرد: مکتب اهل بیت(ع)، مکتب انسان سازی، مکتب انقلابی بودن و مکتب استقامت است و دشمن به دنبال دشمنی با این مکتب است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با اتکا بر مکتب و مردم شکل گرفت نه غرب و شرق، اظهار کرد: این انقلاب با شعار نه شرقی، نه غربی شکل گرفت و الهام بخش تمام مستضعفان عالم شد و امروز امید مستضعفان عالم به این انقلاب است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی، الگوی امت اسلامی است، گفت: امروز عربستان به عنوان ابزار استکبار جهانی و آمریکای جنایت خوار تمام دلارهای نفتی اش را در راستای مبارزه با اسلام به ویژه شیعه و فرهنگ انقلابی بودن به کار می گیرد.

سرایی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) برای نخستین بار روی تقیه خط بطلان کشیدند، گفت: دنیا اسلام را به سمت رکود برده بودند ولی حضرت امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، همه را بیدار کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند،انقلابی که رژیم صهیونیستی را در پنجه های مقاومت گرفتار کرد و سنگ را تبدیل به موشک می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز استکبار و رژیم صهیونیستی به دنبال حذف تفکر مقاومت و مقابله با حزب الله است، اظهار کرد: امروز امپراطور رسانه ای دنیا با صدها شبکه ماهواره ای، خبرگزاری، فیلم و... به دنبال مقابله با این تفکر و اسلام و روحیه انقلابی هستند ولی با عنایت الهی این حزب الله در منطقه تعیین معادله می کند.

وی افزود: این مردم بودند که انقلاب کردند و خودشان نیز برای حفظ انقلاب جان می دهند و اکنون که 38 سال از انقلاب می گذر باز هم برای این انقلاب جان می دهیم و هنوز هم هستند چشم هایی که منتظر نشانی از فرزندان خود هستند.

سرایی با اشاره به اینکه استکبار جهانی امروز در تلاش برای مدیریت افکار عمومی است، گفت: این انقلاب در طول تاریخ خود، جنگ هشت ساله دفاع مقدس و فتنه ها و بحران ها و مشکلات مختلفی داشته است که همه آنها را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز هم دشمنان برنامه ریزی و توطئه چینی می کنند، تصریح کرد: دشمن هر آنچه که دارد را به میدان آورده است و سال هاست که روی تقابل ملت با نظام اسلامی کار می کنند.

وی با اشاره به اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه مشکل مردم در لوزان و ژنو حل نمی شود، اظهار کرد: دفاع مقدس به ما یاد داد که ناممکن ها را می شود ممکن کرد و امروز نیز تنها راه حل مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است.

سرایی به برخی شاخصه های انقلابی گری اشاره کرد و گفت: انقلابی واقعی کسی است که در موضوعات مختلف موضع گیری داشته باشد، ساده زیست بوده و از اشرافی گری به دور و استقلال طلب و مردمی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، روحیه و تفکر بسیجی را عاملی که می تواند کشور را با صلابت و قدرت حفظ کند، معرفی کرد و افزود: تفکر بسیجی است که برای ما امنیت به ارمغان می آورد و می تواند تفنگ داران آمریکایی را دست بسته و به زانو دربیاورد.

وی به جهادکبیر نیز اشاره و تصریح کرد: جهادکبیر یعنی نهراسیدن، ایستادن و مقاومت و همین است که می تواند ما را با صلابت نگه دارد و رسالت بسیج نیز ایستادن و دفاع کردن است.

سرایی هم چنین با تاکید بر هوشیاری برای مقابله با نفوذ دشمن، اظهار کرد: هدف دشمن نفوذ است و نفوذ یعنی اینکه افراد غیر انقلابی و کسانی که به آرمان ها و ارزش ها ارزشی قائل نباشند و بی تفاوت به انقلاب باشند، مسئولیت بگیرند.

ارسال نظرات