بر اساس قرارداد منعقد شده، چهار دستگاه اتوبوس جدید تا شهریور سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۵۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان از انعقاد قرارداد برای خرید چهار دستگاه اتوبوس برای اضافه شدن به سیستم حمل و نقل درون شهری زنجان خبر داد و گفت: این قرارداد به مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون تومان منعقد شده است.

ناصر سلطان‌محمدی با تاکید بر بازدید برنامه‌ریزی شده از اتوبوس‌های فعال در سطح شهر زنجان برای کنترل دستگاه‌های کارت‌خوان اظهار کرد: این کنترل در صورت شکایت همشهریان هم به صورت موردی انجام و امور کنترل می‌شود.

وی به کمبود نیروی انسانی در امور کنترل‌ها اشاره و اضافه کرد: سازمان فقط سه نیرو در امور بازدید و کنترل امور فنی و سایر امور دارد، ولی با این وجود سعی می‌شود تا با حداکثر توان بر امور نظارت کرد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان با تاکید بر اینکه امور نظافت اتوبوس‌های شهری هم به صورت برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود، تصریح کرد: نظافت نمای بیرونی و همچنین داخل اتوبوس‌ها طبق برنامه‌ریزی مدون انجام و کنترل می‌شود و در صورت لزوم به رانندگان تذکر لازم هم داده خواهد شد.

سلطان‌محمدی از انعقاد قرارداد برای خرید چهار دستگاه اتوبوس برای اضافه شدن به سیستم حمل و نقل درون شهری زنجان خبر داد و گفت: این قرارداد به مبلغ یک میلیارد و 80 میلیون تومان منعقد شده است.

وی افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده، چهار دستگاه اتوبوس جدید تا شهریور سال آینده به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌شوند هر چند شرکت طرف قرارداد قول تسریع در روند امور را داده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری زنجان تعداد اتوبوس‌های فعال در حمل و نقل عمومی شهر زنجان را 164 دستگاه اعلام کرد و گفت: این تعداد اتوبوس به شهروندان زنجانی ارائه خدمت می‌کند.

ارسال نظرات