رئیس اوقاف مهدی‌شهر خبر داد

ثبت ۱۸ مورد موقوفه جدید در مهدی‌شهر/ موقوفاتی برای تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان نیازمندان ایجاد شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر از ثبت ۱۸ مورد موقوفه جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: موقوفات جدیدی باید برای تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان نیازمندان ایجاد شود.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۶۵
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهيدشهر، محسن براتی درباره ارزیابی خود از روند ثبت موقوفات جدید در سال ۹۵ در شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: امسال ۱۸ مورد موقوفه در مهدی‌شهر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: این موقوفات بیشتر در حوزه‌های فرهنگی و قرآنی ثبت شده و در حوزه خدمات اجتماعی هم تعدادی موقوفه جدید به ثبت رسیده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر در تشریح موقوفات انجام‌شده از سال ۹۲ تاکنون در این شهرستان اضافه کرد: در این سال‌ها به طور میانگین پنج مورد وقف جدید داشتیم ولی امسال تعداد زیادی موقوفه جدید در مهدی‌شهر به ثبت رسید.

براتی با تأکید بر اینکه تاکنون ۶۶ وقف جدید به ثبت رسیده، تصریح کرد: سال ۹۵ سال خوبی در بحث وقف و گرایش مردم به ایجاد موقوفات بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه‌های قرآنی در مهدی‌شهر نیاز به وقف جدید داریم، اظهار کرد: به موقوفات جدید در بحث تأمین هزینه‌های بهداشت و درمان نیازمندان نیاز داریم.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان مهدی‌شهر اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنیم واقفان قبل از وقف با مراجعه به اداره اوقاف و امور خیریه مشورتی داشته باشند تا موقوفات جدید متناسب با نیاز روز جامعه انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار