خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد(ع)خبر داد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر سشپاه ناحیه امام سجاد(ع) از برگزاری برگزاری یادواره 62 شهید شهر محمود آباد نمونه و اقبال غربی و یاد بود دو شهید گمنام شهر محمود آباد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۷۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

حمیدرضا ایراندوست فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر شهر محمود آباد نمونه در گفت و گوی اختصاصی  با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین با تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار کرد: به همین مناسبت مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره 62 شهید شهر محمودآباد نمونه و دهستان اقبال غربی با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

وی گفت: این یادواره به همت حوزه مقاومت بسیج ابوذر سپاه ناحیه امام سجاد(ع)، ستاد نماز جمعه شهر محمود آباد و شهرداری و شورای اسلامی این شهر برگزار خواهد شد که به منظور ارج نهادن به مقام شهدای گرانقدر می باشد.

ایراندوست عنوان کرد: این مراسم در روز چهارشنبه 11/12/95 بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی سردار علیزاده رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان در مصلی شهر محمود آباد نمونه برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ابوذر خاطر نشان کرد: بزرگداشت و تكريم شهيد در جامعه را بزرگداشت و تكريم فرهنگ شهادت و بزرگداشت تمام نيكی‌ها و ترويج روحيه ايثارگری و فداكاری برای ارزش‌ها و دفاع از جامعه و سرزمين اسلامی است.

وی در پایان گفت: تمام دستاوردهای مختلف و طی کردن قله های اقتدار به برکت خون شهدا و در سایه ولایت فقیه محقق شده و ما باید در همه زمان ها مدیون و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

4001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها