خبرهای داغ:
در قزون اتفاق افتاد:

انهدام باند سارقان مغازه

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند سارقان مغازه وکشف 56 فقره سرقت در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۰۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتضامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در استان  ماموران پلیس آگاهی استان با تشکیل کارگروه، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: ماموران با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی پیچیده یکی از سارقان را در قزوین شناسایی و به مقر پلیس آگاهی استان انتقال که در بازجویی فنی ماموران به سرقت از چندین فقره سرقت از مغازه در سطح شهرستان قزوین با همدستی شش سارق و یک مالخر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان افزود: با پیگیری شبانه روزی و تحقیقات لازم مخفیگاه سارقان شناسایی و باهماهنگی مقام قضایی کلیه سارقان و یک مالخر در عملیات غافلگیرانه پلیس، دستگیر و در بازجویی ماموران به 56 فقره سرقت از مغازه از قبیل دستگاه جوش ، دلر، سنگ فرز، باطری ، مس و آهن آلات به ارزش تقریبی دو میلیارد ریال در قزوین اعتراف کردند .

سردار محمودی اضافه کرد: در این رابطه نیز یک دستگاه خودروی پیکان و یک دستگاه سواری پراید که متهمان در سرقت و جابجایی اموال مسروقه استفاده می کردند توقیف شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چهار نفر از سارقان و یک مالخر سابقه دار بودند تصریح کرد: هشت متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی با قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار