خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم خبر داد

برگزاری بیش از 37 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: از سال 93 تاکنون 37 هزار و 715 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شده است.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۲۲
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
برگزاری بیش از 37 هزار دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید جواد هاشمی اظهار کرد: از سال 93 تاکنون 37 هزار و 715 دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم انجام شده است.

وی افزود: این دیدارها با والدین معظم شهدا، ‌همسران و فرزندان معظم شهدا، ‌جانبازان و آزادگان معظم و خانواده ایشان صورت گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم ادامه داد: دیدار از خانواده معظم شهدا در قالب طرح سپاس،‌ تقدیر و تجلیل و تکریم از مقام شامخ خانواده‌های صبر، ایثار و پایداری است.

وی اضافه کرد: این دیدارها در قالب طرح ابراهیمیان، ‌ام البنین (س)، ‌دفاع مقدس،‌ دولت عشق،‌ رمضان،‌ شهدای منا،‌ علمداران حماسه‌،‌ فجر آفرینان،‌ مدافعان حرم اجرا می‌شود، علاوه بر این برنامه دیدار از خانواده معظم شهدا در طول سال  با حضور خادمان به شهدا پیگیری می‌شود.

وی بیان داشت: در این مدت مراجع عظام تقلید،‌ رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در مجلس،‌ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور، برخی از وزرا،‌ مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور،‌ استاندار قم، ائمه جمعه‌، علما و فضلا،‌ دبیرشورای عالی امنیت ملی‌،‌ فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) و برخی از مسوولان فعالانه در برنامه دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان قم حضور داشته‌اند.
ارسال نظرات