خبرهای داغ:
مسئول مرکز راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین:

برای پیشرفت جامعه اسلامی، از تمام توان بسیج استفاده می‌شود

مسئول مرکز راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین از بررسی دو طرح فرهنگی و صنعتی در مجمع آینده بسیج اقشار قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۴۶
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

محمدعلی خلج، مسئول مرکز راهبردی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با تبیین مهمترین الگوی کار در این مرکز گفت: ما در این مرکز در پی جامه عمل پوشاندن به سه هدف تبیین گفتمان ولایت، سازماندهی و حفظ انسجام نیروهای نخبه و صاحب نظر جامعه در درون بسیج و کمک به دولت در جهت کارآمدی هر چه بیشتر و اثبات توانایی دولت اسلامی به جهان گام برمی داریم.

وی ادامه داد: برای عملیاتی کردن این طرح ها خصوصا کمک بسیج به دولت در سطح استان قزوین 10 کار گروه مشغول فعالیت هستند تا بتوانند طرح های اجرایی به استانداری برای عملیاتی کردن ارائه دهند.

خلج توضیح داد: در همین راستا امروز(چهاشنبه) سه کارگروه فرهنگ، صنعت و دفاع و امنیت در این مرکز از طرح های پیشنهادی خود در مرکز راهبردی سپاه دفاع کردند تا نتیجه آن را در نشست بعدی مجمع بسیج که روز چهارشنبه18 اسفند ماه برگزار می شود به بررسی و رای گیری بگذارند.

وی اضافه کرد: کارگروه فرهنگ استان با ریاست حجت الاسلام نعمت اللهی، رییس کل سازمان تبلیغات اسلامی قزوین طرح خود را با عنوان مقابله با آسیب های ماهواره پیش برند و توانستند نظرات را برای ارائه در روز چهارشنبه جلب کنند.

این مسئول افزود: کارگروه صنعت استان به ریاست دکتر صادق پور نیز طرح خود را با عنوان تقویت صنایع خرد، کوچک و متوسط به مرکز راهبردی ارائه داده و از آن دفاع کردند که روز چهارشنبه برای عملیاتی شدن در جامعه در بین حاضران در مجمع بازخوانی خواهد شد .

مسئول مرکز راهبردی سپاه صاحب الامر(عج) در توضیح برنامه سومین کار گروه اذعان کرد: کارگروه بعدی دفاع و امنیت است که طرح خود را با عنوان ضرورت سازماندهی گروه های اقشار در شرایط دفاعی، امنیتی و امدادی ارائه داده است.

خلج تبیین کرد: دو طرح کارگروه های فرهنگ و صنعت که جامع تر بوده و نقاط ضعف کمتری دارند روز چهار شنبه بررسی خواهند شد.

وی در خصوص برنامه مجمع در روز جهارشنبه تصریح کرد: برنامه مجمع در سالن همایش های دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، 18 اسفند ماه با حضور استاندار قزوین، ائمه جمعه و روسای اداره جات و مسئولان استان برگزار می شود و طرح ها پس از تصویب برای اجرا به اداره جات و ارگان های مربوط ارسال خواهد شد.

1004/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها