مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت شهدای دانشجوی ملکان گفت:اختلاف ما با آمریکا مبنایی و از روی شناخت و تجربه است نه از روی سوءتفاهم و باید به راهبردهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب در این خصوص توجه کرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۵۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام کاملی فر اظهار اشت: اگر راهبردهای رهبران دینی و اسلامی مورد غفلت واقع شود خطر انحراف بوجود خواهد آمد که باید انقلابیونی که در شکل گیری انقلاب ها نقش اساسی و مهم داشته اند نیز دقت داشته باشند تا آن ها نیز در مسیر انحراف قرار نگیرند.

وی افزود: امروز ما در یک نبرد تمام عیار و گسترده فرهنگی، اقتصادی و ... با دشمن مواجه هستیم که باید بیشتر از هر زمان دیگری از فرمایشات و راهبردهای مقام معظم رهبری که بیشتر بر روی آن ها تاکید می کنند توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام کاملی فر داشتن روحیه خودباوری، استقلال و اعتماد به نفس را تنها راه ماندگاری انقلاب عنوان و بیان کرد: انقلاب ما با تکیه بر اعتماد به نفس و خودباوری پیروز شد و به حکومت ۲۵۰۰ ساله پادشاهی پایان داد.

وی در رابطه با مواردی که رهبر فرزانه انقلاب در طول سخنرانی های خویش در خصوص مسایل انقلابی گری، حفظ و تقویت روحیه انقلابی و جهت گیری انقلابی اشاره کرده اند، یادآور شد: تا زمانی که ولی فقیه فصل الخطاب باشد هیچ گونه مشکلی بوجود نخواهد آمد چراکه دشمن در تلاش است تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و روحیه انقلابی مردم را تضعیف سازد که باید بصورت قاطعانه و شجاعانه در مقابل دشمن بایستیم.

ارسال نظرات