خبرهای داغ:
یادواره «59 شهید سنگرساز بی سنگر» استان قم و شهید مدافع حرم «سید سجاد روشنایی»، در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۸۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
یادواره «59 شهید سنگرساز بی سنگر» استان قم برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یادواره «59 شهید سنگرساز بی سنگر» استان قم، شب گذشته (9 اسفند) برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شاکری فر آزاده هشت سال دفاع مقدس و از اساتید حوزه علمیه قم طی سخنانی به بخش های آخرین پیام حضرت امام خمینی (ره) به جهاد سازندگی اشاره و ابراز کرد: حضرت امام در این پیام، خصلت های پسندیده ای همچون روحیه خدمتگزاری، شجاعت، ایثار و فداکاری و تلاش در جهت خدمت به اسلام و رفع وابستگی را مورد سفارش و تاکید قرار دادند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی و مقاومت سیاسی در برابر استکبار جهانی، برای کشور عزت و اقتدار می آفریند.

همچنین سیدعلی روشنایی، از بازنشستگان سازمان جهاد کشاورزی قم و پدر بزرگوار شهید مدافع حرم، سید سجاد روشنایی، خاطراتی از فرزند شهید خویش بیان کرد.

در پایان این مراسم، با حضور خرمی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، اروجی مدیرکل بحران، مرادی، هاشمی و حسینی مدیران کل ثبت احوال، بنیاد شهید و امور ایثارگران و حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس از شناسنامه هویتی جهادگر شهید حسن نیکوصحبت رحیمی رونمایی شد.

نوحه خوانی به مناسبت ایام فاطمیه(س)، تقدیر از خانواده های شهیدان نیکوصحبت، هادی حسنی، روشنایی و مرحومین احمد گایینی و محمود امیرحسینی خلج از پیشکسوتان جهاد قم و نیز تجلیل از خدمات سیدحسین موسوی پور و جمشید شریفی بخش دیگری از این مراسم بود.

لازم به ذکر است که در این مراسم، آیت الله عالمی، نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نادعلی جانشین مدیرکل امور ایثارگران این وزارتخانه، سیدمهدی صادقی استاندار، رضا سیار فرماندار قم، لطفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه و خانواده های شهدا و ایثارگران سازمان جهاد کشاورزی استان قم حضور داشتند.
ارسال نظرات