اولین یادواره شهدای شهرک نبوت همراه با تشییع پیکرهای مطهر 2تن از شهدای گمنام 8سال دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۲۸۸۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، شب گذشته اولین یادواره شهدای شهرک نبوت بندرعباس همراه با تشییع پیکرهای مطهر 2تن از شهدای گمنام 8سال دفاع مقدس و حضورمسئولین، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران،آحادمردم و بسیجیان درسالن ورزشی شهرک نبوت برگزارشد.

در این مراسم نورانی جانشین سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، عنوان کرد: سبک زندگی شهداء باید در جامعه نهادینه شود.

وی، تصریح کرد: در این برهه حساس که تهاجم فرهنگی دشمن تشدید شده است آن چیزی که می تواند مارا نجات دهد، الگو گرفتن از سبک زندگی شهداست و سبک زندگی شهداء باید در جامعه نهادینه شود.

این مقام مسئول، اضافه کرد: تشییع باشکوه پیکرهای مطهر20تن ازشهدای گمنام 8سال دفاع مقدس با استقبال کم نظیر مردم انقلابی و شهیدپرور شهرستان بندرعباس از این شهدای عزیز نشان دهنده تاثیرگذاری معنوی این شهداء درجامه است وروح معنوی این شهداء در جامعه و در این یادواره حاکم است.

وی، افزود: حضور شهدای گمنام8سال دفاع مقدس باعث خیر و برکت در این محله شده است و یادواره شهدای شهرک نبوت تقارن پیدا کرده با تشیع پیکرهای مطهر 2تن از شهدای گمنام 8سال دفاع مقدس و حضور این شهداء به معنویت این یادواره افزوده است.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) درادامه گفت:آن چیزی که می تواند مارا نجات دهد و در برابر تهاجم فرهنگی و عقیدتی دشمن مقاومت و ایستادگی نماییم مطالعه زندگی نامه و وصیت نامه شهداست و عمل کردن به آن است، ما وظیفه داریم همه آحاد جامعه بخصوص جوانان را به سمت آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت رهنمود سازیم و نیاز ضروری داریم که در این فضای آلوده جامعه از خاطرات شهداو سبک زندگی آنها الگو برداری نماییم و درزندگی خود از آن استفاده کنیم که راه سعادت ورستگاری در این است.

درپایان از خانواده های معظم 16شهید شهرک نبوت تجلیل شدو پیکرهای مطهر2تن از شهدای گمنام 8سال دفاع مقدس از سالن ورزشی شهرک نبوت تا مسجد زینب کبری (س)توسط مردم قدرشناس شهرک نبوت و شهرک توحید تشییع شد.

 

ارسال نظرات