خبرهای داغ:
فرمانده ی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید باکری دزفول در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری دومین کنگره ی سردار شهید مهدی باکری در این آموزشگاه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۲۹
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴

سرهنگ پاسدار حجت الله صالح نژاد در نشست فوق که در محل فرماندهی آموزشگاه شهیدباکری برگزار شد گفت: این کنگره به مناسبت سی و دومین سالگرد شهادت شهید باکری همانند سال ۱۳۹۳ در اسفندماه امسال اجرا می گردد.

وی افزود: این کنگره برخلاف کنگره ی قبلی در فضای باز و به صورت میدانی همراه با رزمایش فرهنگی و نظامی و حضور عموم مردم و کاروان های راهیان نور صورت می پذیرد.

فرمانده ی آموزشگاه رزم مقدماتی شهید باکری دزفول توضیح داد: مدت زمان اجرای کنگره ۵ الی ۸ روز می باشد که روزانه ۵۰۰ الی ۲۰۰۰ نفر بازدید کننده خواهد داشت.

صالح نژاد در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص مصوبات کنگره ی قبلی مبنی بر خواهرخواندگی دزفول و تبریز و نیز ایجاد میدان شهید باکری ابراز داشت: تا کنون این موارد به دلایلی از جمله نبود بودجه و بروز سیلاب که تمرکز شهرداری بر جبران خسارات را به دنبال داشت به نتیجه نرسیده است.

وی ادامه داد: ولی شورای شهر دزفول احداث میدان شهید باکری را در بودجه ی سال آینده تصویب نموده و ان شاء الله با ورود شهرداری ها مصوبات فوق و نیز دیگر سرمایه گزاری هایی که تبریزی ها مشتاق آن هستند محقق خواهد شد.

فرمانده ی آموزشگاه شهید باکری بیان داشت: این آموزشگاه در طول سال میزبان هزاران جوان عزیز است که خدمت مقدس سربازی خود را می گذرانند و در اسفند و فروردین ماه هم پذیرای کاروان های راهیان نور سراسر کشور خصوصا استانهای آذربایجان شرقی و غربی می باشد.

صالح نژاد اذعان نمود: در سالهای دفاع مقدس لشکر ۳۱ عاشورا از استان آذربایجان غربی در پادگان شهید باکری مستقر بوده اند و بسیاری از شهدای آنان از اینمحل آموزش دیده و به جبهه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون نیز آموزشگاه شهیدباکری پایگاه معنوی خوبی برای مردم این استان هاست و علاقه ی زیادی نسبت به آن دارند.

فرمانده ی آموزشگاه شهید باکری اظهار نمود: در طول سال ۴ الی ۵ دوره ی آموزشی در این آموزشگاه برگزار می شود که در افتتاحیه و اختتامیه یدوره ها از حضور مسئولین کشوری و منطقه و نیز خانواده های شهدای مدافع حرم شمال استان استفاده می کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها