خبرهای داغ:
صالح نژاد: آیین تشییع این شهید گمنام ساعت ۹صبح روز پنج‌شنبه دوازدهم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از میدان آزادی (مثلث) به طرف حرم مطهر سبزقبا(ع) خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۳۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

فرمانده ی آموزشگاه رزم مقدماتی سردارشهید مهدی باکری دقایقی پیش در نشست خبری با اصحاب رسانهاز تشییع یک شهید گمنام در این پادگان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حجت الله صالح نژاد در این نشست که در محل دفتر فرماندهی آموزشگاه شهید باکری دزفول برگزار شد افزود: روز چهارشنبه یازدهم اسفندماه ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه آیین استقبال از این شهید گمنام از حرم محمد بن جعفر(ع) تا حرم محمد بن موسی الکاظم- سبزقبا(ع) با حضور مردم شهیدپرور پایتخت مقاومت ایران انجام می شود.

وی اذعانداشت: مراسم وداع با شهید سرافراز در مسجد امام سجاد(ع) واقع در بلوار مقاومت، نبش مقاومت ۱۸ برپا می گردد.

فرمانده ی آموزشگاه شهید باکری خاطرنشان کرد: آیین تشییع این شهید گمنام ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه دوازدهم اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از میدان آزادی (مثلث) به طرف حرم مطهر سبزقبا(ع) خواهد بود.

صالح نژاد بیان داشت: در ادامه، شهید به سمت آموزشگاه منتقل شده و با حضور مردم ولایتمدار مراسم پرباری اجرا گردیده و ان شاء الله از آن بهره ی کافی را ببریم.

وی ابراز نمود: پس از تدفینشهید در نمازخانه ی آموزشگاه، مراسم شب وداع با این عزیز در همان محل تشکیل خواهد شد.

فرمانده ی آموزشگاه شهید باکری توضیح داد: این شهید گمنام با ۲۲سال سن سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه ی شرق دجله به شهادت رسیده و هجدهم آذرماه ۱۳۹۵ کشف شده است.

صالح نژاد هدف از تشییع این شهید گمنام را بسترسازی معنوی جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تعمیق انس سربازان و کادر آموزشگاه و نیز کاروان های راهیان نور که در این آموزشگاه مستقر می شوند با فرهنگ و سیره ی شهدا اعلام کرد.

وی از عموم مردم دارالمومنین دعوت نمود تا در این برنامه ی معنوی حضور پیدا کنند.

شایان ذکر است روز پنج شنبه ۲۶۰ شهید گمنام در سراسر میهن به خاک سپرده می شوند که سهم استان خوزستان ۱۰ شهید می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها