نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:
فیاضی گفت: طرح تحول سلامت با حمایت و بودجه مناسبی که مجلس به آن اختصاص داد شروع خوبی داشت اما به دلیل عدم مدیریت صحیح این طرح موفق عمل نکرد.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۴۰
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

عدم مدیریت صحیح، طرح تحول سلامت را بی نتیجه گذاشتعبدالوحید فیاضی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به چالش ها و نواقص طرح تحول سلامت بیان داشت: ساماندهی سلامت در دو سه سال اخیر شروع شد. نظام سلامت از یک نابسامانی مفرطی رنج می برد و همیشه هم مردم از این موضوع گله مند بودند.

وی افزود: یکی از دلایل نارضایتی عمومی در حوزه سلامت بی توجهی دولت ها به این موضوع است. طرح تحول سلامت با حمایت و بودجه مناسبی که مجلس به آن اختصاص داد شروع خوبی داشت اما به دلیل عدم مدیریت صحیح این طرح موفق عمل نکرد.

نماینده سابق مجلس خاطر نشان کرد: مشکل زیرمیزی ها و ناکارآمدی سیستم درمان در بخش دولتی همچنان دیده می شود.

فیاضی مطرح کرد: دو نظام پرداخت ها در طرح تحول سلامت منطقی نبود، تفاوت نجومی پرداخت ها در سیستم سلامت موجب مشکلات بسیار زیادی در این حوزه شد و متاسفانه برخوردی هم صورت نگرفت و این نابسامانی منجر به اعتراضات و نارضایتی های زیاد پرستاران شد.

وی در پایان بیان داشت: کارشناسان و متخصصان در حوزه سلامت معتقدند طرح تحول سلامت تا به الان موفق عمل نکرده و به اهدافی که باید نرسیده است.


ارسال نظرات