پس از رقابت دو روزه مسابقات قرآنی ویژه نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سید عبدالوحید موسوی ساروی مقام نخست حفظ 15 جزء قرآن کریم را به دست آورد.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۵۰
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید عبدالوحید موسوی ساروی در گفتگو با بسیج با اعلام خبر یاد شده گفت: قرآن راه سعادت و بهروزی را به بشریت نشان داده است و الحمدالله تلاش ما بر آن است که ضمن حفظ قرآن کریم بتوانیم آموزه های کتاب هدایت را در زندگی فردی و اجتماعی عملی سازیم.
سرگرد پاسدار موسوی ادامه داد: انسان متقی هیچگاه از قرآن فاصله ندارد و همه هم و غم آن پیاده ساری بیانات قرآن در جامعه بشری است.
 دارنده مقام نخست حفظ 15 جزء قرآن کریم در بین پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اخلاق و منش قرآنی پیروی از رسول خدا(ص)، امیر المومنین(ع)، عشق به حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزندان پاک ایشان است.
سید عبدالوحید موسوی در باره سطح مسابقات قرآنی سپاه پاسداران در این دوره گفت: از میان حافظان برتر پاسدار سراسر کشور با عنایت حق تعالی و مجاهدتی که برای حفظ قرآن کریم، قبل از برگزاری مسابقات به خرج دادم توفیق یار شد که با دعای خیر خانواده، دوستان و همکاران ارزشی و عزیزمان مسئولیت  سنگین مقام  نخست حفظ 15 جزء به نام ما زده شد.
 این پاسدار ستاد سپاه کربلا اشاره داشت: همانقدر که مقام نخست حفظ 15 جزء نصیب ما شد به همان اندازه بار مسئولیت ما در اجرای بیانات منور قرآن و پیاده سازی آن در زندگی فردی و اجتماعی افزایش یافت و از این جهت با مراقبت ویژه در پیروی از دستورات الهی و لحاظ اخلاق، برای تحقق سبک زندگی اسلامی تلاش وافری باید انجام داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها