مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد:
کریمی تصریح کرد: کسانی دم از آشتی می زنند ،که خود روزگاری در شیپور اختلاف دمیدند و با مردم قهر کردند، خونشان را محترم نشمردند و مال و ناموسشان را هتک کردند و اکنون که می بینند از قافله انقلاب در حال جدا شدن هستند حرف از آشتی ملی و آشتی سیاسی می زنند.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۷۱
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت الاسلام کریمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در جمع نظارت پایگاه های حوزه مقاومت بسیج فاطمیه با عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها به تبیین نقش حضرت زهرا در روشن نمودن چهره نفاق در جامعه پرداخت.

وی ضمن برشمردن وظایف اعضای نظارت پایگاه ها و رابطین نمایندگی در حوزه، نقش سازنده زن در جامعه اسلامی را تشریح نمود و ادامه داد: شخصیت حضرت زهرا آنقدر برای اهل بیت ارزشمند بود که امیرالمومنین علی علیه السلام در خطبه 28 نهج البلاغه اورا یکی از افتخارات خاندان پیامبر و امت اسلامی قلمداد می کند.

کریمی در ادامه به سخنان نسنجیده برخی از مسئولین گذشته و حال در مورد آشتی ملی اشاره کرد و افزود: کسانی دم از آشتی می زنند که خود روزگاری در شیپور اختلاف دمیدند و با مردم قهر کردند، خونشان را محترم نشمردند، مال و ناموسشان را هتک کردند و اکنون که می بینند از قافله انقلاب در حال جدا شدن هستند حرف از آشتی ملی و آشتی سیاسی می زنند.

وی در پاره ای از سخنان خود اشاره ای به وضع موجود و آینده نظام اسلامی داشتند و ادامه دادند: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و وجود پرخیر و برکت ولی فقیه هیچ احتیاجی به تعامل با دنیای پول پرستان و نجومی بگیران ندارد و مردم در آینده راه خود را از این گروه جدا خواهند کرد.

در ادامه برنامه که از سوی رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت فاطمیه برگزار شده بود سروان پاسدار کرامت الله مظهری مسئول نظارت ناحیه ثارالله یزد به تشریح نوع فعالیت اعضای نظارت پایگاه ها پرداخت.

ارسال نظرات