خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند برجسته ترین بعد زندگی فاطمه زهرا(س) را کفر ورزیدن به طاغوت، ایمان به خدا و ولایت مداری دانست و گفت: شهدای ما را نیز کفر به طاغوت، ولایت مداری وایمانشان به خدا به این درجه رساند.
کد خبر: ۸۸۳۲۹۹۸
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در یادواره 14 شهید فرهنگی و 114 شهید دانش‌آموز نهاوند ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم با اشاره به تعداد شهدای فرهنگی ودانش آموز نهاوند اظهار داشت: هر دو عدد، تعداد این شهدا مقدس است، 14 شهید فرهنگی را به نام و یاد 14 معصوم و 114 شهید دانش آموز را به نام و یاد 114 سوره قرآن بودن و امید است یادواره های شهدا بتواند ما را در ادامه راه شهدا کمک کند .

وی برجسته ترین بعد زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) را کفر ورزیدن به طاغوت، ایمان به خدا و ولایت مداری دانست و گفت: شهدای ما را نیز کفر به طاغوت، ولایت مداری وایمانشان به خدا به این درجه رساند.

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که در مقابل ظلم و ستم ایستادند و پابه پای امام(ره) و رهبری پیش رفتند تا به مقام شامخ شهادت رسیدند .

وی ادامه داد: با توجه به اینک سی وهفت سال است از انقلاب اسلامی می گذرد این ملت و دولت هنوز ادامه‌رو راه امام(ره) و شهدا هستند و برای مبارزه با استکبار جهانی لحظه ای از پای نمی نشینند .

مغیثی عنوان کرد: یادواره های شهدا پیامی دارد و پیام اصلی آن به جوانان این است که اگر می خواهید متمسک به عروه الوثقی الهی باشید و دنیا و آخرتتان را نجات دهید از یک طرف اطاعت از ولایت و امامت و از یک طرف اظهار دشمنی با طواغیت را مدنظر داشته باشید .

وی افزود : امروز ولایت خدا، ولایت پیغمبر و امام زمان(عج) و در غیبت امام زمان(عج) ولایت فقیه مصداق «یومن بالله» است و مبارزه با اسرائیل، آل سعود و داعش و منافقین این جبهه کفر و نفاق مصداق «ومن یکفر بالطاغوت» است و امیدوارم این پیام را از یادواره ها گرفته باشیم ودر مقام عمل هم موفق باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات