معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی خبر داد

400 بیمار صعب‌العلاج زیر چتر حمایتی کمیته امداد استان مرکزی/تامین جهیزیه 1170 نوعروس تحت پوشش کمیته امداد

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان مرکزی گفت: 400 بیمار خاص و صعب‌العلاج از حمایت کمیته امداد از رژیم غذایی مناسب بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۴۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مجید مشهدی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های جشن نیکوکاری با اشاره به حمایت این نهاد از دانش‌اموزان بی‌بضاعت گفت: امسال پنج هزار و 200 دانش‌آموز از کمک‌های حمایتی این نهاد بهره‌مند شدند.

وی افزود: 92 دانشجو شهریه و خدمات دانشگاهی، 37 هزار خانوار علاوه بر حقوق مزایا از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند شدند همچنین کمک به پرداخت اجاره بهای 850 خانوار و تهیه یک‌هزار و 170 جهیزیه نیز بخشی دیگر از اقدامات حمایتی این نهاد بود.

مشهدی با اشاره به اینکه مددکاران این نهاد به بررسی نیازهای خانوارهای تحت حمایت پرداخته و با توجه به کمک‌های مردمی جمع‌اوری شده اقدام به رفع نیاز این خانوارها می‌کند، گفت: در حال حاضر 110 مددکار در حال رسیدگی به امور خانواده‌های مددجویان هستند که هر یک به طور میانگین 450 پرونده در دست بررسی دارند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی تصریح کرد: 150 دستگاه بخاری در مناطق محروم شهرستان شازند توزیع و همچنین دو هزار و 870 فقره تسهیلات برای رفع نیازهای ضروری از ابتدای سال تاکنون به مددجویان پرداخت شد.

وی با اشاره به خدمات بیمه‌ای این نهاد برای خانوارهای تحت پوشش گفت: 20 هزار مددجو تحت پوشش بیمه درمانی کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند، پنج هزار خانوار از بیمه اجتماعی جهت توانمندسازی و هزار و 500 کودک زیر پنج سال از پرداخت‌های ماهیانه غیرنقدی بهره‌مند شدند.

مشهدی در پایان خاطرنشان کرد: 400 بیمار خاص و صعب‌العلاج از حمایت کمیته امداد از رژیم غذایی مناسب بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار