حقوق 48 خبرنگار به حساب هر مدیر

با تصویب مجلس، مبنی بر تعیین 24 میلیون تومان حقوق برای هر مدیر، عملا حقوق های نجومی قانونمند شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۸۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صدای حقوق بگیران 500 هزار تومانی به گوش مجلس می رود؟ در حالیکه خبرنگاران با بی مهری مسئولین و متولیان در کنار برخی از مردم از پایین ترین حد حقوق (500 هزار تومان) برخوردارند به نظر می رسد برای تقویت مدیران، تصمیم مجلس بر آن شد تا معادل حقوق ماهانه 48 خبرنگار به حساب هر مدیر واریز شود تا شاید بتوانند خدمتی به مردم بکنند، که البته نمی کنند.
 
علی ای حال، مجلس با عبور از وضع معیشت طبقات ضعیف جامعه، حقوق مدیران را تا 24 میلیون تومان افزایش داد تا به نوعی منفعت خود را از بهره مندی این گونه حقوق ها در آینده ای نه چندان دور تامین کند!
 
در حالیکه فریاد مقام معظم رهبری از روند پیشگرفته تصرف مدیران بر صندوق بیت المال در اختیار داشته که به دلخواه بر آن دست می بردند بلند است، به نظر می رسد لابی های فساد  در مناصب قدرت و تصمیم گیری و متعاقبا توجه به منافع دوستان تصمیم ساز، برای  تامین امنیت  حقوق بگیرهای میلیونر، که شاید زمانی به درد شان بخورد، به فهم ملت توهین کرده و از کیسه بیت المال حقوق های چند 10 میلیونی را برای باصطلاح از ما بهتران مصوب قانونی کردند!
 
مصوبه 24 میلیونی حقوق مدیران از سوی وکلای ملت در قالب قوای مقننه، به واقع دهن کجی به موکلینی است که ملت، وکلای امین را با امید سلامت، راهی خانه تصمیم گیری کردند، غافل از آنکه نفوذ در فرآیندجایگاه قدرت و منصب پدید آمده   و موجب فریب عده ای شده است.
 
این اقدام  در واقع اهانت به مردم و کسانی می شود که فریاد مبارزه با حقوق های نجومی و حقوق بگیران نجومی را برای تداوم راه انقلاب اسلامی وشعار برادری، برابری، مساوات و عدالت سر دادند.
البته به اذعان برخی نمایندگان متعهد به اسلام، ولایت و مردم، به نظر می رسد گویا  عده ای از مجلسیان محترم از کیسه خلیفه  فضل و بخشش می کنند و نمی خواهند بدانند که به فهم مردم توهین می کنند.
وضع قانونی دریافت حقوق های نجومی و از این گونه مصوبات مجلس می تواند گردنکشی به ضعفا و آحاد مردم محروم و کم درآمدی باشد، که برخی وکلای لابی نگر، با روی نشان دادن قدرت خطرناک قانونگزاری خود، برای جامعه اسلامی اقدام به تصمیم گیری می کنند، و در واقع شراکت در دستبرد به بیت المال داشته، که صدای مردم را با قدرت قانون در گلو خفه می کند!
 یادداشت: سیدحسینعلی تقوی/
ارسال نظرات
پر بیننده ها