فرمانده سپاه میانه در آیین گرامیداشت یاد و خاطره 105 شهید بخش کندوان و دو شهید گمنام که در مسجد سنگی ترک، گفت: شهدا آمده اند بگویند اگر می خواهید عزّت حسینی داشته باشید تنها راهش تبعیت محض از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۹۵
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جعفر غیابی اظهار داشت: مردم ولایت مدار با توکل بر خدا، رهبری امام خامنه ای و الگوگیری از این شهدا، نخواهند گذاشت تا منافقان کوردل داخلی چهره خبیث آمریکا را تطهیر کنند.

وی دین اسلام را انقلابی علیه جاهلیت عنوان کرد و بی بصیرتی را از خطرناکترین مصادیق جاهلیت دانست.

غیابیافزود: فردی که ادعای انقلابی گری داشته باشد ولی بصیرت نداشته باشد، سامری مسلک شده، گوساله پرستی اختیار و در ثقیفه سند خانه نشینی 25 ساله علی(ع) را امضا می کند و در بحبوحه جنگ هشت ساله پناهنده دامان آمریکا و انگلیس شده و پس از جنگ، برای سهم خواهی از انقلاب در صف نخست می ایستد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب پابرهنگان و مستضعفان بود و راه رهبر این انقلاب، راهی جز استکبارستیزی، استبداد ستیزی و طاغوت ستیزی نبود و هر کس ادعای انقلابی گری دارد حق نداد در برابر آمریکا و شرق و غرب، کرنش و خضوع کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی فقط میوه کوچکی از انقلاب ماست و هدف نهایی این انقلاب، پیوستن به انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) است.

بخشدار بخش کندوان نیز در این آیین، واژه شهید را واژه ای خاص عنوان کرد که در دل ها نورانیت، عظمت و اقتدار می آفریند.

محمود زرین منطق شهید را منطق عشق، اصلاح و مصلح دانست و افزود: هر قطره از خون شهید دریایی جاریست که تا قیامت ثمره آن باقی خواهد ماند.

پیکر این دو شهید 34 و 19 ساله در شهر ترکمانچای میانه آرام می گیرند تا برای همیشه فضای این شهر معطر به عطر شهدای گمنام شود.

ارسال نظرات