خبرهای داغ:
خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب گفت: ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۰۴
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، این دیدار  با حضور سرهنگ خدادادیان فرمانده سپاه شهرستان اسلام آبادغرب با همراهی حجت الاسلام جهانی نماینده ولی فقیه در سپاه اسلام آباد غرب  ،سرهنگ رجبی جانشین فرمانده سپاه آبادغرب و جمعی از همکاران از خانواده شهید مدافع حرم حاج خیراله احمدی فرد  بعمل آمد.

 

فرمانده سپاه اسلام آباد غرب در این دیدار گفت:شهادت، موهبتی الهی است که نصیب هرکس نمی شود مگر اینکه انسان واقعا به دنیا و ما فیها پشت پازده باشد ودل از تعلقات دنیوی بکند و الا با وابستگی و دلبستگی به دنیا شهادت سراغ هیچکس نمی آید و شهدای ما با الهام از شهدای صدر اسلام و شهدای کربلا توانستند این مراحل عرفانی را طی کنند و به مراتب عالی بهشتی که همنشینی با صلحا و انبیاست دست پیدا کنند.

 

سرهنگ خدادادیان گفت: سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و ملاقات با جانبازان به معنای تجدید میثاق با  آرمانها ی آنان وهمان ادامه راه امام راحل است و شجره سرسبز انقلاب با خون شهدا آبیاری گشته است لذا ارج نهادن به مقام شهدا و احترام به خانواده های  معظم شهدا و ایثارگران از اهم امور بلکه در رأس آنهاست.

 

در پایان این دیدار در راستای قدردانی از مقام والای شهید احمدی فرد لوح تقدیری به خانواده آن شهید اهداء گردید.

ارسال نظرات