چطور می‌شود دم از آشتی ملی زد و لازمه آشتی را هم وجود دولت ترامپ خواند و در عین حال درخواستی را طرح کرد که دقیقا همان درخواست دونالد ترامپ است؟!
کد خبر: ۸۸۳۳۱۷۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷

خبرگزاری بسیج؛ کسانی که دم از آشتی ملی می‌زنند و استدلال‌شان برای این مسئله هم روی کار آمدن دولت ترامپ در آمریکا است فقط به همین یک سؤوال پاسخ بدهند که چطور خواسته آن‌ها در راستای آشتی ملی با خواسته دولت ترامپ یکی است! به عبارت دیگر آن‌ها که از آشتی سخن می‌گویند به تبع آن دنبال رفع حصر سران فتنه نیز هستند و این مسئله را لازمه آشتی می‌دانند؛ در همین حال وزارت خارجه دولت ترامپ نیز بیانیه رسمی صادر می‌کند و از سران فتنه حمایت می‌کند و درخواست آزادی آن‌ها را دارد!

وزارت خارجه دولت ترامپ در بیانیه اخیر خود در این رابطه آورده است: «این هفته ششمین سالگرد بازداشت مهدی کروبی و میرحسین موسوی و زهرا رهنورد... ما خواهان آزادی فوری این افراد و همه زندانیانی هستیم که به صورت غیرمنصفانه در ایران بازداشت شدند... ما در محکوم کردن ادامه بازداشت این 3 نفر بدون اتهامات یا محاکمه عادلانه به جامعه بین‌المللی ملحق می‌شویم و خواهان آزادی فوری آن‌ها هستیم.»

حضرات اصلاح‌طلب فقط به همین یک سؤوال پاسخ دهند که چطور می‌شود دم از آشتی ملی زد و لازمه آشتی را هم وجود دولت ترامپ خواند و در عین حال درخواستی را طرح کرد که دقیقا همان درخواست دونالد ترامپ است؟!

ارسلان پورذهبی




ارسال نظرات