ثبت نام کاروان‌های راهیان ‌نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در شهرستان ابهر آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۹۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر از آغاز ثبت نام کاروان‌های راهیان ‌نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در این شهرستان خبرداد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و همچون سال‌های قبل کاروان‌های راهیان نور بسیج مساجد، محلات و اقشار در این شهرستان در دو بخش برادران و خواهران ثبت نام و به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

سرهنگ پاسدار علیرضا افشار با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور در دو مرحله برادران 28اسفندماه و خواهران 7فروردین ماه سال 96 به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، افزود: بازدید از مناطق عملیاتی اروند کنار، دهلاویه، شلمچه، هویزه، خرمشهر، اهواز و یادمان‌های شهدا در این سفر معنوی پیش بینی شده است.

افشار جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ابهر در ادامه تصریح کرد: خاطره گویی از دوران دفاع مقدس، شرکت در برنامه‌های فرهنگی و مراسم پرفیض ادعیه از برنامه‌های این سفر پربرکت و معنوی است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ثبت نام از چند روز قبل و برای عموم مردم به صورت آزاد آغاز شده است، ادامه داد: علاقه مندان جهت ثبت نام می‌توانند تا 20 اسفندماه به حوزهها، پایگاههای مقاومت محلات و اقشار شهرستان ابهر مراجعه نمایند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ابهر هدف از اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی را آشنا کردن نوجوانان و جوانان و اقشار مردم با افتخارات رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دانست و خاطر نشان ساخت: اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی در جهت تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس می باشد.

ارسال نظرات