پنجمین مرحله از اعزام بار اولی های مشهد مقدس با حضور مسئولین سپاه شهرستان زنجان برگزار گردید و طی آن 180 نفر زائر آستان قدس رضوی در قالب تعداد 4 اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند .
کد خبر: ۸۸۳۳۲۰۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اجرای طرح مهر درخشان رضوی، گفت: برنامه این طرح بر اساس توافق بین سازمان بسیج مستضعفین و آستان قدس رضوی تنظيم شده است تا پایان امسال پنج کاروان از زوار شهرستان زنجان به زیارت حضرت ثامن‌الحجج امام رضا)ع) مشرف شده اند.

سرهنگ پاسدار ابوالفضل با اشاره به فعالیت های انجام شده درباره این طرح افزود: در سال 95 بیش از 900 نفر بار اولی مشهد که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشده بودند در قالب پنج کاروان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه هدف‌گذاری اين طرح براي سال 96 را اعزام بیش از یک هزار(1000) نفر زائر به مشهد مقدس اعلام و اظهار داشت: اینکه چقدر بتوانیم به اين هدف‌گذاری نزدیک شویم مستلزم تلاش خستگی‌ناپذیر همه عوامل اجرایی در طرح مهر درخشان رضوی است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به هماهنگی بین ارگان‌ها تصریح کرد: آستان قدس رضوی بحث اسکان، تغذیه و هزینه خوراک این عزیزان را متقبل می‌شود و این زائران در دوره اسکان در مشهد مقدس مهمان حضرت ثامن‌الحجج (ع) هستند و حمل و نقل، انتقال و ساماندهی با بسیج مستضعفین و مؤسسات مردم‌نهاد و خیرین است.

ارسال نظرات