بوسه معاون وزیر بر چادر مادر شهید شهریاری

جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانه احترام به چادر مادر شهید شهریاری بوسه زد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۱۲
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با حضور جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید بیوک موسوی معاون سیاسی، اجتماعی استاندار زنجان، جمعی از مدیران کل استانی و خانواده شهدا برگزار شد.

در این مراسم احمد غریوی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان که از فروردین ماه سال 1393 در استان زنجان فعالیت داشت از سمت خود تودیع و محمدرضا یوسفی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان منصوب شد.

در جریان برگزاری این مراسم جمشید تقی‌زاده معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ابتدای سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهید دکتر مجید شهریاری گفت: این شهید افتخار همه ایرانیان است.

تقی‌زاده در این برنامه با دعوت از مادر شهید شهریاری به روی سن از همگان خواست به احترام مادر شهید شهریاری بایستند و خود نیز به نشانه احترام به چادر مادر شهید شهریاری بوسه زد.

گفتنی است، شهید دکتر مجید شهریاری (۱۳۴۵–۸ آذر ۱۳۸۹) استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای متولد زنجان است که در تاریخ ۸ آذر ۱۳۸۹ در ایران ترور شد.

ارسال نظرات