دکتر غفرانی گفت: جوانی فصل رویش است، همه جوانان از هر فرصتی و هر شرایطی برای ابراز توانایی های پنهان خود استفاده کنند همانطور که انرژی پنهان در هر شرایطی با جرقه و شعله شکوفا و نمایان می شود .باید انسان ها آگاه باشند، شرط حفظ تعادل در صراط زندگی رستگاری است و نشانه آن عقلانیت و حفظ اراده می باشد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۱۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، همایش روز قشر بسیج خواهران به مناسبت پیام تاریخی رهبر معظم انقلاب به کنگره هفت هزار زن شهید کشور با سخنرانی دکتر غفرانی با موضوعیت تربیتی و مقارن با ایام فاطمیه با مداحی حاج صادق عبادی در سالن شهدای کانون فرهنگی ورزشی شهید سبحانی سپاه ناحیه امام حسین «ع» کرج با حضور جمعی از بسیجیان و دانش آموزان مدارس برگزار گردید.

جوانی فصل رویش

در این مراسم دکتر غفرانی با اشاره به ایه ۳ سوره طلاق اظهار داشت: ابراز توانایی های بالقوه عامل سلامت و لذت انسان را تأمین می کند ، و او را از افسردگی و زیانکاری و هلاکت حفظ می کند. 

وی افزود : هر قدر ابراز بیشتر باشد لذت هم بیشتر خواهد بود لذا هر انسانی در مشاغل مختلف وارد می شود تا از ابراز استعداد ها و توانایی های خود لذت ببرد.

دکتر غفرانی گفت: ابراز توانایی ها و استعداد های ما فقط با عاقلانه بودن و جاهلانه بودن صورت می گیرد و ابراز رفتارهای غیر عاقلانه لذت در آن معنایی ندارد.

وی بیان داشت: ابرازهای عاقلانه در هر عرصه ای طبیعی و دارای لذت می باشد، سهم ما از زندگی به اندازه تلاش عاقلانه ما و کشف استعدادها می باشد، هر اندازه خلاقیت و ابتکار عاقلانه ما بیشتر باشد سهم ما از زندگی بیشتر خواهد بود. 

دکتر غفرانی تصریح کرد: رشد و ابراز انسان به تنهایی امکان پذیر نیست بلکه انگیزه عامل بهانه است و باعث به وجود آمدن آنها می شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانی فصل رویش است، همه جوانان از هر فرصتی و هر شرایطی برای ابراز توانایی های پنهان خود استفاده کنند همانطور که انرژی پنهان در هر شرایطی با جرقه و شعله شکوفا و نمایان می شود .باید انسان ها آگاه باشند، شرط حفظ تعادل در صراط زندگی رستگاری است و نشانه آن عقلانیت و حفظ اراده می باشد.

خبرنگار بسیجی: مریم حنیفه
ارسال نظرات
پر بیننده ها