سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
استان زنجان به دلیل همجواری با 14 استان به 55 درصد از جمعیت کشوری دسترسی دارد.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۲۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجاندر آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به برنامه‌ها خود، گفت: برنامه ها در سه محور تعاون، اشتغال، حفظ و صیانت از نیروی کار اجرایی می شود.

محمد رضا یوسفی با اشاره به در نظر گرفتن سهم 25 درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور افزود: تلاش ما تحقق این مهم بوده و با رویکرد جدیدی بدنبال پیاده سازی هفت راهبرد تدوین شده در این حوزه هستیم.

وی تصریح کرد: برای هر یک ازهفت راهبرد اصلی هفت راهبرد فرعی نیز تدوین شده است که امیداوریم با رشد و توسعه بخش تعاون شاهد ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای جویندگان کار نیز باشیم.

یوسفی ایجاد اشتغال را دومین محور برنامه های خود دانست و گفت:تمام تلاش خود را در زمینه تسهیل کسب و کار و نیز جذب سرمایه گذار انجام داده و سعی شده است تا با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در استان زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک استان در منطقه گفت: استان زنجان بدلیل همجواری با 14 استان کشور به 55 درصد از جمعیت کشور دسترسی دارد که همین موضوع می تواند بازار وسیعی را برای سرمایه گذاران در استان فراهم کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به اجرای طرح تکاپو در استان ابراز کرد: در مرحله اول اجرای طرح ایجاد 6 هزار فرصت شغلی در استان پیش بینی شده است.

وی از اولویتهای مورد توجه در ایجاد فرصتهای شغلی جدید را حوزه برق و الکترونیک و آی تی دانست و گفت: ایجاد اشتغال در زمینه آی تی و الکترونیک اولویت ما در اجرای طرح تکاپو خواهد بود.

یوسفی رویکرد و محور سوم برنامهای خود در سمت جدید را توجه به افزایش بهره وری نیروی انسانی و صیانت از حقوق نیروی کار دانست و گفت: در این زمینه تلاش خواهیم کرد تا با حمایت از فعالیت تشکل های کارگری و نیز نظارت های جدی از محیطهای کاری و استقرار بازرسان کار صیانت از نیروی کار را داشته باشیم.

ارسال نظرات