معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
باید از کارآفرینی فردی و سازمانی عبور کرده و به دولت کارآفرین برسیم که برای رسیدن به این مهم نیازمند نهادینه شدن تفکر کارآفرینی در بین مدیران هستیم.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۲۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با یادآوری رشادتهای رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس در خط شکنی جبهه ها گفت: امروز نیز زنجانی ها می توانند با تلاش در عرصه کارآفرینی خط شکن فقر زدایی شوند.

جمشید تقی‌زاده اظهار داشت: رزمندگان زنجانی در دوران دفاع مقدس جزو خط شکنان بودند.

وی با اشاره به اینکه تنها راه فقر زدایی توجه به امر کارآفرینی است گفت: اگر فکر و اقدامات ما به سمت کارآفرینی سوق داده نشود فقر زدایی نیز محقق نمی شود.

این مقام مسئول یادآور شد: باید از کارآفرینی فردی و سازمانی عبور کرده و به دولت کارآفرین برسیم که برای رسیدن به این مهم نیازمند نهادینه شدن تفکر کارآفرینی در بین مدیران هستیم.

وی تصریح کرد: امروز به این نتیجه رسیده ایم که در کنار مسئولیتهای کشوری نیازمند یک اعتلاف بزرگ برای جبران عقب ماندگی های کشور هستیم .

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارآفرینی را مهمترین راه فقرزدایی در جامعه دانست و گفت: این سوال روشنفکران جامعه ماست که چگونه کشورهایی این مسیر را طی کرده اند درپاسخ باید گفت برای رسیدن به جامعه کارآفرین نیازمند آن هستیم تا فرهنگ کارآفرینی در طرز فکر و تفکر افراد جامعه تنیده شود چرا که اگر طرز تفکر جامعه تغییر نکند ما نمی توانیم به موفقیت در این زمینه دست یابیم.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر مسئله کارآفرینی در کشور ابراز کرد: برای رسیدن به پیشرفت اقتصادی ما نیازمند آن هستیم که تفکر ما نیز متناسب با تغییرات تغییر کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سال آینده را سال جهش دولت اعلام کرده و گفت: سال آینده باید دانشگاه ها با همراهی دولت کارآفرینی را در زندگی روزمره ما پیاده کنند.

تقی زاده 11 اداره کل را زیر مجموعه وزارت تعاون کارو رفاه اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: 55 درصد مشکلات ردم به این مجموعه وابسته بوده و مدیران ارشد استان باید استراتژی جدیدی برای استانها تعریف کنند .

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فقر زدایی از مردم را وظیفه اصلی این 11 مجموعه دانست و گفت: مدیران استانی وظیفه سنگینی را برعهده داشته و باید در 100روز آینده شاهد تحول شگرف در مجموعه استانی باشیم و در این باره با هیچ کسی تعارف نداریم و حتما زنجان به عنوان خط شکن در این زمینه خواهد بود.

ارسال نظرات