خبرهای داغ:
رحیمی گفت: برای تنظیم بازار شب عید برنج، روغن و شکر به میزان نامحدود و متناسب با تقاضای بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان فارس توزیع شده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۷۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴

هدایت‌الله رحیمی  با بیان اینکه برای تنظیم بازار شب عید برنج، روغن و شکر به میزان نامحدود و متناسب با تقاضای بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف استان فارس توزیع شده است، اظهار داشت: تاکنون 1400 تن برنج بین فروشگاه‌های مختلف استان توزیع و به قیمت 3800 تومان فروخته شده است.

وی با بیان اینکه هر قوطی روغن یک لیتری بین 4900 تا 5100 تومان و هر کیلو شکر نیز 2850 تومان فروخته می‌‌شود، افزود: هر کیلو مرغ بین 7200 تا 7500 تومان فروخته می‌شود و خوشبختانه بازار مرغ در استان فارس متعادل است و نگرانی بابت تامین این کالا وجود ندارد.

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان فارس با تاکید براینکه مردم نگران تامین میوه شب عید نباشند، عنوان کرد: سیب و پرتقال شب عید به اندازه کافی ذخیره‌سازی شده و به‌زودی زمان دقیق توزیع این میوه‌ها و محل عرضه آنها اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت سیب تغییر چندانی نداشته و در حال حاضر هر کیلو سیب درجه یک به قیمت 4500 تومن فروخته می‌شود گفت: به‌دلیل بارندگی و سرما‌زدگی درختان مرکبات، قیمت پرتغال بالا رفته و با توجه به کیفیت میوه قیمت‌های متفاوتی از 2500 تا 7 هزار تومن دارد اما متوسط قیمت این میوه 5500 تومان است.

رحیمی با تاکید بر اینکه وزارت جهاد کشاورزی به‌غیر از موز، آناناس، نارگیل و انبه مجوز واردات برای هیچ میوه‌ای صادر نکرده است و میوه‌های موجود به صورت قاچاق وارد بازار می‌شود، اظهار داشت: بیش از 95 درصد بازار میوه استان فارس، میوه داخلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها