حقوق‌های 20 میلیون تومانی مسؤولان نجومی‌بگیر به قانون درآمده است و نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۸۳۳۲۷۸
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه نماینده در مجلس از سوی مردم انتخاب شدند تا مانع از تضییع حقوق‌شان شوند، خاطرنشان کرد: برخی حقوق‌های 20 میلیون تومانی دریافت می‌کنند در حالی که بیشتر مردم کشور از طبقه متوسط هستند.
 
حجت‌‌الاسلام یدالله غلامی در یادواره شهدای منطقه ولیعصر(عج) شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: سیاست علی‌(ع) برقراری عدالت بود و به حزب و برادر وابستگی نداشت.

وی با بیان اینکه علی(ع) با نجومی‌بگیران برخورد قاطعی داشت، افزود: حقوق‌های 20 میلیون تومانی مسؤولان نجومی‌بگیر به قانون درآمده است و نمایندگان مجلس باید پاسخگو باشند.

غلامی با بیان اینکه برخی‌ها امروز به اسم زیرکی، با دشمن سازش می‌کنند، تصریح کرد: علی همیشه انقلابی بود و ماند اما متاسفانه برخی از مسؤولان در دانشگاه تهران گفتند که 37 سال نمی‌توان انقلابی ماند.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلابی را تندرو و افراطی می‌نامند، گفت: برخی به نام تعامل، دشمن فرضی درست کردند تا این موقعیت را برای برقراری رابطه به آنها از دست ندهند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه ریشه بسیاری از بدبختی‌های کشور، آمریکا است، بیان کرد: تنها راه نجات کشور و برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و سیاسی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی است.

غلامی با اشاره به اینکه کشور، در هر زمانی که روحیه جهادی داشت، پیشرفت کرد، یادآور شد: هنر این نیست که در راکتور اراک بتن ریخته شود و خود را زیرک دانست بلکه مهم آن است که بعد از تحریم‌های فراوان و سخت آمریکا، کشور به سوخت 20 درصد دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شناخت انحراف درس نخستی است که از حضرت زهرا(س) می‌توان گرفت، متذکر شد: اگر امروز مدیریت جهادی وجود داشت، 7 میلیون بیکار در کشور نبودند و مشکل اشتغال برطرف می‌شد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه مشکل ریزگردها نیز با روحیه جهادی قابل رفع است، اظهار کرد: اگر منتظر امدادهای کدخدا باشید، اوضاع به مراتب بدتر نیز می‌شود.

غلامی با اشاره به اینکه همواره سه گروه انقلاب‌ها را منحرف می‌کنند، افزود: دشمنان آشکار، فرصت‌طلبان و انقلابی‌ها از گروه‌هایی هستند که موجب انحراف می‌شوند.

وی افزود: برخی از انقلابی‌ها پشیمان می‌شوند و از آرمان‌های خود دست می‌کشند و برخی نیز به شرایط زمان رفتار می‌کنند و به اصول و مبانی دست می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان اینکه ایستادگی در برابر انحراف درس دوم زندگی حضرت زهرا است، گفت: ایستادگی در برابر انحراف هزینه‌بردار است.

غلامی با اشاره به اینکه دفاع از ولایت یکی دیگر از دروس زندگی این حضرت بود، خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) نفاق ایجاد شده در زمان خود را فهمید و هزینه ایستادگی در برابر انحراف، شهادت بود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه باید چهره نفاق را روشن کرد، بیان کرد: برخی‌ها در دفاع از ولایت حتی زبان برای حرف زدن هم ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها