نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور نباید منتی بر مردم سیستان و بلوچستان داشته باشد زیرا مشکلی از مردم این منطقه حل نشده است
کد خبر: ۸۸۳۳۲۹۹
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان وبلوچستان، دکتر حسینعلی شهریاری در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تشکر از رئیس جمهور مبنی بر سفری که به زاهدان به علت نشست سران اکو داشته است، افزود: امیدواریم سفر دکتر روحانی منشاء خیر و برکت باشد، ولی به نظر می آید که آقای رئیس جمهور این روزها عصبانی به نظر می رسند برای اینکه در مصاحبه هایی که می کنند، به همه تذکر دادند که دروغ نگویند تا دچار عذاب الهی نشویم.
وی با بیان اینکه در رابطه با مسائل استان سیستان و بلوچستان اطرافیان آقای رئیس جمهور دچار آلزایمر هستند نه مخالفین وی ادامه داد: طرح‌های وفای به عهد رییس جمهور چه بود؟ چرا در سفر اخیر رئیس جمهور به زاهدان پروژه‌ها از طریق ویدیو کنفرانس افتتاح شد؟ اگر فرصت کمبود وقت بود می‌توانستند در وقت بهتری سفر کنند، قطعا افتتاح پروژه‌ها از طریق ویدئو کنفرانس دلیل دیگری داشته است.

وعده‌ها آخر و عاقبت خوبی ندارد و برای مردم انتظار ایجاد می‌کنند
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه گاز رسانی به استان نیز بیان کرد: در چهار سال اخیر، هرسال حدود 300میلیارد تومان در مجلس شورای اسلامی برای گاز رسانی به استان تصویب شده است، از اول این دولت این اعتبار تصویب شده ولی حالا چرا 4سال طول کشید را باید مسئولان پاسخ دهند.
وی ادامه داد: علت عدم حضور بنده در سفر رئیس جمهور و افتتاح طرح گاز رسانی به استان نیز همین بود ما باید به مردم پاسخگو باشیم وعده‌ها آخر و عاقبت خوبی ندارد و برای مردم انتظار ایجاد می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به پروژه بزرگراه زاهدان- زابل، قطعه زابل تا لوتک نیز گفت: مردم از سال 92 در حال استفاده از این پروژه هستند و این جزو خدمات محسوب نمی‌شود همچنین قطعه زاهدان تا کوله‌سنگی از سال 92 در حال استفاده است و تاکنون فقط صد متر کوه بری در دوران آقای روحانی انجام شده یعنی صد متر از 28 کیلومتر!
وی با اشاره به اینکه بزرگراه زاهدان -بم نیز نوروز 92 به بهره‌برداری رسیده است تصریح کرد: از آن موقع تاکنون چقدر کار انجام شده، قطعه مربوط به استان کرمان کاملا انجام شده ، محور کنارک -بندر عباس نیز در دولت قبل قسمت اعظم آن انجام شده است.
شهریاری با بیان اینکه پروژه راه‌آهن نیز در سال 91 اعتبارات آن از بخش‌های مختلف جذب و قرارداد آن در سال 92 منعقد شده است، گفت: چرا دولت منابع تصویب را پیگیری نکرد؟ وزیر راه و شهرسازی دولت قبل، سالی دوبار از پروژه‌ها بازدید می‌کرد اما وزیر دولت تدبیر و امید تاکنون چندبار از پروژه‌ها بازدید داشته اند؟
نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: رئیس جمهور نباید منتی بر مردم سیستان و بلوچستان داشته باشد زیرا مشکلی از مردم این منطقه حل نشده است.

ارسال نظرات