خبرهای داغ:
نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ولایت مداری و دفاع راسخ از ولایت از مهم ترین شاخصه زندگی حضرت زهرا (س)است.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۰۴
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد، در جمع عزاداران اردستانی در میدان امام این شهر ضمن تسلیت شهادت بی بی دو عالم گفت:امروز به یاد غربت و مظلومیت فاطمه(س)در این میدان تجمع کرده ایم تا این مصیبت رابه فرزندان ایشان تسلیت بگوییم.
وی با تاکید براینکه هیچ نعمتی در این دنیا بالاتراز محبت فاطمه و فرزندانش نیست افزود: هیچ زبانی قادر به شکر این نعمت خداوندی نخواهد بود.
نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضرت فاطمه(س)غریبانه به شهادت رسید و در دل شب درکنار یاران پدرش مخفیانه به خاک سپرده شد اظهار کرد:فاطمه محور خانه تطهیر است وخدا تنها خواسته پلیدی را از اهل این خانه تطهیر کندکه محور اهل این خانه فاطمه است.
وی با توجه به اینکه عظمت فاطمه بالا است تصریح کرد:اگر انسان به فاطمه توسل و توجه کند یکپارچه به همه اولیا خدا توسل وتوجه کرده است چرا که فاطمه محورخانه وحی ،توحید و آیه تطهیراست و حضرت مهدی موعود(عج)می فرمایند اخرین تیر هدایت خدا که در چله کمان قرار خواهد گرفت مادرم فاطمه است.
طباطبایی نژاد با تاکید بر نقش ولایت مداری دختر نبی اکرم(س) خاطرنشان کرد: این بانوی بزرگوار درحین اینکه عزای بزرگی چون وفات پدرش داشت لحظه ای از حمایت و همراهی علی(ع)کوتاهی نکرد .
نماینده مردم شهرستان اردستان در ادامه با توجه به نزدیکی دو انتخابات مهم شوراهای اسلامی  و ریاست جمهوری در کشور یادآورشد: مردم در انتخابات یک چیز را مدنظر داشته و در اولویت قراردهند و آن اینکه به کسی رای دهند که همراه تر و نزدیک تربا نظرات ولی فقیه زمان باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها