جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران:
جانشین معاونت عملیات قرارگاه ثارالله تهران گفت: در شرایطی که انقلاب اسلامی در حال نفوذ به قلب آفریقا و اروپا بود فتنه انگیزی فتنه گران در وقایع سال ۸۸ باعث شد تا داخل کشوربا چالش جدی مواجه شود بطوریکه صدور انقلاب اسلامی به تاخیر افتاد.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۵۰
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سید علیرضا ربیعی شب گذشته در دومین کنگره شهدای دانشجوی تربت حیدریه اظهار کرد: صدور انقلاب اسلامی به جهان یکی از برنامه های اساسی امام راحل بود که ایشان در همان ابتدا فرمودند؛ دشمن بخواهد و نخواهد انقلاب به دنیا صادرخواهد شد و امروز اثر جمله امام بزرگوار را همگان می بینند.
 
وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی با حضور حزب الله لبنان در کنار آب های مدیترانه و سایر هسته های مقاومت در خلیج فارس و اقصی نقاط دنیا شکل گرفته و در حال مبارزه با استبداد و ستم هستند و برای خارج شدن از سلطه مستکبرین هزینه می دهند.
 
جانشین عملیات قرارگاه ثارالله، با تاکید براینکه برخی پیاده نظام درون انقلاب اسلامی با امام و رهبری همراهی نکردند، افزود: اگر نخبگان و کسانی که فتنه ۷۸ و ۸۸ را بوجود اوردند با رهبری و ولایت همراهی می کردند این صدور انقلاب و بیداری اسلامی سالها قبل شکل می گرفت و آمریکا و عربستان تجربه و فرصتی برای تشکیل گروههای ترورستی و تکفیری پیدا نمی کردند.
 
وی، فتنه گران را دلیل اصلی عقب ماندگی صدور انقلاب اسلامی دانست و گفت: در شرایطی که انقلاب اسلامی در حال نفوذ به قلب آفریقا و اروپا بود فتنه انگیزی فتنه گران در وقایع سال ۸۸ باعث شد تا داخل کشوربا چالش جدی مواجه شود بطوریکه صدور انقلاب اسلامی به تاخیر افتاد.
 
جانشین عملیات قرارگاه ثارالله ادامه داد: طبق قانون دیپلماتیک ورود وزیر امور خارجه و سفیران کشورمان به داخل سفارتخانه های سایر کشورها ممنوع است و قالب دیدارها در مکان دیگری انجام می شود اما در جریان فتنه ۸۸ حدود ۱۷ سفارتخانه آغوش باز کردند و اغتشاشگران را به داخل فرا خواندند، این بیانگر برنامه ریزی دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی بود.
 
ربیعی ادامه داد: اگر نخبگان بی بصیرت با ملت و رهبری همراهی می کردند امروز بجای مبارزه با جبهه استکبار در غرب آسیا، کنار رود «نیل» میدان نبرد رزمندگان اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی بود.
 
جانشین عملیات قرارگاه ثارالله اذعان کرد: آمریکائی ها با علم به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی دائم در خطر نابودی است، در ژانویه ۲۰۱۱ سودان جنوبی را از کشور سودان جدا کردند و اکنون در حال فراهم کردن مقدمات برای کشور جدید اسرائیل در این نقطه از آفریقا هستند.
 
وی ادامه داد: تمام دولتهای بعد از انقلاب اسلامی نگاه غربی و لیبرالی به اقتصاد داشتند و نتوانستند مسائل کلان اقتصادی را بر اساس اموزه های اسلامی و انقلابی به پیش ببرند و همین موضوع باعث شده تا اکنون در محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه قرار بگیرم.
 
ربیعی بیان داشت: مسئولانی که خوی اشرافی گری دارند و در خانه های دهها میلیاردی شمال تهران زندگی می کنند هیچگاه نمی توانند برای مردم محروم و نیازمند دغدغه داشته باشد، این همان خطری است که انقلاب و نظام اسلامی را تهدید می کند.
 
جانشین عملیات قرارگاه ثارالله، پاشنه آشیل حکومت ها را انتخابات آن دانست و افزود: در این چند ماه اخیر سه وزارتخانه آلمان، فرانسه و انگلیس سفرای خود را تغییر دادند و از عناصر اطلاعاتی خود در سفارتخانه تهران استفاده می کنند تا بتوانند در انتخابات آینده نقش آفرینی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها