مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

سایه جنگ را برجام نه، مقاومت ملت ایران از کشور دور کرده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در بین بسیجیان پایگاه شهید مدنی مراغه گفت: انقلاب اسلامی به عنوان تنها بلندگوی اسلام ناب همواره مورد هجوم دشمنان است و ایستادگی و مقاومت ملت ایران در هر برهه ای موجب شده است دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست یابند.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۵۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سرایی عبدالرحیم نجقلی زاده سرایی افزود: اطاعت از ولایت بزرگترین درسی است که زهرای مرضیه(س) که برای همه بشریت الگوی جاودانه است، به امت اسلامی آموخت.

وی با اشاره به اینکه حفظ اسلام بر هر فرد مسلمانی واجب است، ادامه داد: در حکومت اسلامی و جامعه آرمانی حفظ خطی که ترسیم شده است بر عهده همه افراد جامعه است.

حجت الاسلام سرایی خاطرنشان کرد: جامعه آرمانی یعنی جامعه ای با تفکر فاطمی و جامعه ای که الگوی تمام نمای آن حسین بن علی(ع) است که برای حفظ دین همه دارایی خود را نثار کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی بیان کرد: حرکتی که سیدالشهدا هزار و چهارصد سال پیش از این با شعار «هیهات من الذله» آغاز کرده است امروز الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شده است .

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ریشه در اهل بیت و اسلام ناب دارد ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به عنوان تنها پرچم دار اسلام ناب محمدی(ص) است که همین موجب شده است مورد هجوم دشمنان اسلام باشد.
حجت الاسلام سرایی با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت تنها رمز ماندگاری انقلاب است، گفت: امروز برای حفظ این نظام و انقلاب که تنها بلند گوی اسلام ناب است همه ملت وظیفه دارند تا پای جان ایستادگی و مقاومت کنند.

وی افزود: برخی ها ادعا می کنند برجام سایه جنگ را از کشور دور کرده است در صورتی که رهبر انقلاب فرمودند سایه جنگ را تنها ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران از کشور دور کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ عاشورا و فرهنگ شهادت و وجود انسان های مخلص که برای تعالی و رشد کشور با تأسی از فرامین رهبر انقلاب موجب شده است جمهوری اسلامی به عنوان قدرت بلامنازع در جهان مطرح شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار