امام جمعه گناباد:

امروز مسئولان به‌جای توجه به نصرت الهی به لاشخورهای واقعی جهان اعتماد کرده‌اند

امام جمعه گناباد بیان داشت: در ایران اسلامی که شروع انقلاب با اتکا به نصرت الهی صورت گرفته است؛ مسئولان به‌جای توجه به نصرت الهی به لاشخورهای واقعی جهان بانام عقلانیت و واقعیت اعتماد کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۷۶
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم هر یک از هیئات مذهبی و پایگاههای مقاومت دقایقی با حضور در جایگاه مراسم به عزاداری و عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله (عج) پرداختند. مداحی نوجوانی با موضوع مدافعین حرم در قالب هئیت نوجوانان شهرستان از نکات قابل توجه این مراسم بود.  

در پایان مراسم عزاداری حجت السلام والمسلمین اسلامی؛ امام‌جمعه موقت گناباد طی سخنانی گفت: ایمان به خدا، آخرت و نصرت‌های و امداد الهی از مصادیق ایمان به غیب می‌باشد که برخی از انسان‌های مؤمن در این حوزه تلاش و کوشش می‌کنند اما در برابر این مصادیق کم می‌آورند.

وی یکی از شرایط ورود به حوزه نصرت و امداد الهی را تقوای فردی و اجتماعی دانست و افزود: زمانی که ملت و جامعه بخواهند از امداد غیبی بهره‌مند شوند باید یک تقوای جمعی رعایت شود لذا وقتی یک ملت که در مشکلات و سختی‌ها قرار دارند به‌جای اعتماد به خدا به کدخدا اعتماد می‌کنند و راهکار رفع مشکلات را بیگانگان می‌دانند، بدون شک از نصرت الهی بی‌بهره هستند.

اسلامی بابیان اینکه در شرایط کنونی کشور مسئولان در تدبیرها، خردورزی‌ها و سیاست‌های خود توجهی به جایگاه نصرت الهی ندارند، افزود: در ایران اسلامی که شروع انقلاب با اتکا به نصرت الهی صورت گرفته بود امروز مسئولان به‌جای توجه به نصرت الهی به لاشخورهای واقعی جهان بانام عقلانیت و واقعیت اعتماد کرده‌اند.

امام‌جمعه موقت گناباد استقامت و صبر را از دیگر شرایط نصرت و امداد الهی عنوان و تصریح کرد: در شرایط کنونی مصداق عینی استقامت و صبر برای امداد الهی انقلابی بودن است البته انقلابی گری به معنای عمل کردن بدون فکر و مدیریت و تدبیر نیست بلکه به معنای تلاش و کوشش و تفکر است و در آنجایی که موانعی از سوی دشمنان ایجاد شود نیروی انقلابی در برابر دشمن بایستند و از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها