خبرهای داغ:
مراسم استقبال از دو شهید گمنام با حضور گسترده مردم شهیدپرور در شهر شریفیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۷۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزون مراسم استقبال از دو شهید گمنام با حضور گسترده مردم شهیدپرور بعد از ظهر امروز در شهر شریفیه برگزار شد.

سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم ضمن قدردانی از استقبال پرشکوه مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهر شریفیه اظهار کرد: شریفیه جزو نخستین شهرهایی بود که درخواست میزبانی از شهدای گمنام را داشت و به دلایل مختلف و اولویت‌هایی که در نظر گرفته شد، نوزدهمین میزبان شایسته شهدای گمنام دفاع مقدس است.

طاهرخانی بیان کرد: امروز مراسم استقبال از دو شهید گمنام در شریفیه برگزار شد تا در روز پنج‌شنبه  همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) رأس ساعت 14 در مزار شهدای شهر شریفیه تشییع شوند.

وی اضافه کرد: شهدا نقطه کانونی وحدت جامعه بودند و راه شهدا هم «واعتصمو به حبل‌الله» است که در بازگشت این ستارگان درخشان مردم از تمام جریانات و سلایق گرد هم آمده‌اند تا فریاد عاشورایی آن‌ها را زیر پرچم ولایت سر دهند.

طاهرخانی یادآور شد: شهدا کعبه عشق هستند که رفتن آن‌ها موجب امنیت و پیشرفت کشور شده و بازگشتشان هم نوید انقلابی بیدار و مردمی معتقد به ولایت را به جهانیان نشان می‌دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ضمن تسلیت شهادت فاطمه زهرا(س) گفت: گمنامی این بزرگ مردان با تأسی به دخت نبی مکرم اسلام(ص) بوده که در راه ولایت با جان و مال خود قیام کردند و به راستی نزد پروردگار خود عند ربهم یرزقون هستند.

این مسؤول تصریح کرد: امروز آحاد مردم جامعه مدیون شهدا و انقلاب هستند و لاله‌های گلگون‌کفن که دنیایی از آرزوها را رها کردند تا سرزمین ماندگار ایران در سایه‌سار مکتب عاشورا مستحکم‌تر از گذشته به راه خود ادامه دهد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با بیان اینکه شهدا شمع‌های جاودانگی منبع حیات هستند، مطرح کرد: شهدا ماندگار بودن را به فرزندان ایران زمین آموختند و آن‌ها سبک‌بالانی بوده که فرشتگان بر بلندای پروازشان مبهوت هستند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها