نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به نوبخت:
شهدای مدافعان حریم در مسیر خط سوره کوثر قرار دارند و در برابر این شهدا دشمنان اسلام ابتر هستند.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۸۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم با حضور معاون رئیس جمهور در پلاژ بهزیستی استان مازندران، اظهار کرد: حقیقت اقدامات ائمه اطهار را بشر درک نکرد به همین دلیل در حال حاضر مشکلات جدی در سطح جهان وجود دارد.

وی تصریح کرد: شهدای مدافعان حریم در مسیر خط سوره کوثر قرار دارند و در برابر این شهدا دشمنان اسلام ابتر هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: تلاش‌های دشمنان اسلام در عراق و سوریه بحث عقیدتی است، اگر آنها مشکل عقیدتی ندارند با حرم ائمه اطهار چه کار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مظهر کوثر نماینده امام زمان(عج) ولی فقیه است و مظهر ابتر آمریکا و ایادی آنها هستند و ما تا زنده هستیم باید مدافع اسلام باشند.

طبرسی اضافه کرد: شهدا برای حفظ حریم اسلام پا به میدان مبارزه گذاشتند و تنها در راه رضای خدا به شهادت رسیدند.

وی با اعلام اینکه هرچه از شهدا و خانواده‌های آنها تجلیل کنیم، کم است، افزود: شهدای و مدافعان حرم برای کشور امنیت و اقتدار آفریدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه حوزه علمیه امام ساری در آستانه بهره‌برداری است، گفت: برنامه‌ریزی برای افتتاح این مجموعه در ایام مهرماه سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

وی خطاب به نوبخت معاون رئیس جمهور بیان کرد: شما وضعیت باغداران کشاورزی و توسعه پیشرفت استان را از نزدیک مشاهده کردید و اقدام دولت با اختصاص اعتبارات در این بخش زمینه التیام مختصر درد باغداران فراهم شد و انتظار است که بقیه اعتبارات قول داده شده نیز در اختیار کشاورزان قرار گیرد.

طبرسی با اعلام اینکه انتظار است که دولت نسبت به کشاورزان مساعدت ویژه کند، یادآور شد: بنده از نزدیک اشک چشم کشاورزان و بیکاران را در استان مازندران دیدم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: دشمنان هم تلاش‌های زیادی برای ایجاد مشکل در کشور انجام می‌دهند ولی باید زمینه‌ای برای رفع دغدغه مردم فراهم شود.

وی با اشاره به شکست برنامه‌های دشمنان اسلام برعلیه ایران در طول انقلاب اسلامی افزود: مردم ایران اسلامی با توجه به تبعیت از اسلام در برابر دشمنان به‌خوبی ایستادگی کردند.

طبرسی با ابراز از خرسندی از طرح انتقال گاز دولت به سیستان و بلوچستان گفت: باید تلاش کنیم که امکانات در همه نقاط کشور به‌صورت مناسب توزیع شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها