56 درصد از محور هراز نیز به بهره‌برداری رسیده است و قطعه دیگری از آن مربوط به یکی از تونل‌ها تا شب عید به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۳۳۳۸۸
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حيدر نوروزی در مراسم افتتاح پل روگذر ورودی غربی شهرستان نکا با اشاره به عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه راه و شهرسازی، اظهار کرد: در حوزه راه روستایی یک هزار و 218 کیلومتر کار در سه سال اخیر صورت گرفته است.

وی پروژه تقاطع غیر همسطح ورودی غربی نکا را در زمره پروژه‌های کنارگذرهای از گرگان تا گیلان توصیف کرد و افزود: این کنارگذرها در مازندران یکی پس از دیگری محقق شده و باقی در دست اقدام قرار دارند که اگر کمی کار محکم‌تر دیده شود، سریع‌تر به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران محور سوادکوه را در مراحل پایانی کار برشمرد و خاطرنشان کرد: این پروژه مراحل آخر خود را سپری می‌کند که تنها در 6 کیلومتر پایانی دارای مشکلی است که درحال رفع آن هستیم.

این مسؤول اضافه کرد: 56 درصد از محور هراز نیز به بهره‌برداری رسیده است و قطعه دیگری از آن مربوط به یکی از تونل‌ها تا شب عید به بهره‌برداری می‌رسد.

نوروزی در زمینه دور برگردان‌های سطح مازندران، گفت: در راستای ایمن‌سازی مسیرهای تردد تاکنون 20 دستگاه زیرگذر در مازندران ایجاد شده و 180 کیلومتر محور تردد نیز در این استان مُنفَک شده است.

وی با اشاره به گزارش پلیس راهور مازندران در زمینه حوادث ناشی از ایمن‌سازی راه‌ها، تصریح کرد: براساس گزارش‌های رسیده طی سه سال گذشته، ایمن‌سازی راه‌ها به صورتی انجام شده که با کاهش محسوس تلفات همراه بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در زمینه وضعیت مسکن مهر در مازندران، بیان کرد: با تشکیل جلسات شورای مسکن استان، تاکنون 16 هزار واحد مسکن مهر در همین دولت در مازندران افتتاح شده است.

نوروزی در پایان با اشاره افتتاح دو بیمارستان و در دست اقدام بودن ساخت چهار بیمارستان دیگر با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد، خاطرنشان کرد: حدود 20 ساختمان دولتی، سه فرمانداری و سایر ساختمان‌های دیگر در همین دولت به بهره‌برداری رسیده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها