در محور سوادکوه شش کیلومتر تا تعریض کامل محور مانده و در هراز نیز با پیشرفت 56 درصدی در حال اجرا است و در زمینه ایمن‌سازی جاده‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۰۵
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰
به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، حیدر نوروزی شامگاه پنجشنبه در مراسم افتتاح پل ورودی شهرستان نکا اظهار داشت: در حوزه راه و شهرسازی دولت در سه سال اخیر بسیار خوب عمل کرده و هزار و 218 کیلومتر راه روستایی آسفالت شد.

وی افزود: در محور سوادکوه شش کیلومتر تا تعریض کامل محور مانده و در هراز نیز با پیشرفت 56 درصدی در حال اجرا است و در زمینه ایمن‌سازی جاده‌ها نیز اقدامات خوبی صورت گرفت.

نوروزی تصریح کرد: 20 ساختمان دولتی شامل ساختمان فرمانداری، کتابخانه، محیط‌بانی و بخشداری امسال به بهره‌برداری رسید.

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مدیریت جهادی نقش مهمی در اجرای وظایف به ویژه در بحث عمرانی دارد که باید همه تلاش کنیم برای توسعه و پیشرفت جامعه گام برداریم.

علی محمد شاعری افزود: در زمینه خسارت باغداران نیز دولت اقدامات خوبی برداشته و هشت میلیارد تومان اعتبار بلاعوض و 20میلیارد تومان تسهیلات در اختیار باغداران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: سی کیلومتر اتوبان بهشهر به بندرامیرآباد در حال اجرا بوده و با افتتاح سد گلورد مشکلات بخش آب کشاورزان شرق استان برطرف می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها