امام جمعه ساری :

مردمی بودن بزرگترین عامل بقای جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت : مردمی بودن و دخالت دادن آنان در سرنوشت سیاسی و اجتماعی ، بزرگ ترین عامل بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۲۲
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری افزود : امام خمینی (ره) ، رهبر معظم انقلاب و سایر مسئولان بلند پایه همواره خویش را مطیع و خادم مردم دانسته و هر اقدامی را با صلاحدید آنان انجام داده اند.
وی از بصیرت و بینش سیاسی به عنوان تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب یاد کرد و گفت : شماری از مسئولان به رغم تاکید ایشان دچار خود فریفتگی شدند و مشکلات فراوانی برای نظام فراهم کردند.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود : افراد جامعه در حال حاضر به سه گروه تقسیم شده اند که شامل گروهی که نسبت به سرنوشت سیاسی بی تفاوت هستند ، عده ای که اعتقاد دارند بدون دوستی با آمریکا نمی توان زندگی کرد و گروه سوم که با پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب با هرگونه ارتباط با آمریکا و سایر قدرتها مخالفند و بخوبی می دانند که شیاطین هرگز دوست مردم نیستند.
طبرسی از هشت سال دفاع مقدس به عنوان نماد مدیریتی جهادی یاد کرد و ادامه داد : عموم مردم با نثار خون خود مقتدرانه در مقابل قدرت های جهان ایستادند و حماسه آفریدند و اینک نیز همانند دوران دفاع مقدس به دور از جناح بازی همه باید متحد شویم و با پیروی از ولایت فقیه در مقابل آمریکا و همپیمانانش بایستیم.
وی با اشاره به سالگرد تاسیس کمیته امام خمینی به عنوان نخستین نهاد انقلابی ، گفت : این نهاد خیریه توسط افرادی که دغدغه حکومت علوی داشتند همواره در خدمت محرمان بوده است.
نماینده ولی فقیه در مازندران افزود : مردم به کمیته امام (ره)، بهزیستی و سایر سازمان های مردم نهاد خیریه اعتماد و علاقه دارند و کارکنان و خدمتگذاران این نهاد ها هم باید با رفتار اسلامی بر این علاقه و اعتماد بیفزایند.
وی همچنین ضمن تسلیت ایام فاطمیه، ترویج و اشاعه فرهنگ فاطمی را از دغدغه های نظام الهی دانست و تاکید کرد : سیره حضرت زهرا (س) به لحاظ سیاسی، اجتماعی، فردی و ولایتمداری باید برای عموم مردم تبیین شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار