خبرهای داغ:
حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه داعش دست از طوطئه های خود علیه جهان اسلام بر نمی دارد تصریح کرد: یکی از سناتورهای آمریکا برای اینکه به ایران ضربه بزنند راهکارهایی را پیشنهاد داده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۲۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، امام جمعه این شهرستان  اظهار کرد: ایام فاطمیه در سنوات قبل بصورت گمنامی سپری می شد و با موجی که مقام معظم رهبری در چند سال گذشته ایجاد کردند همانند عاشورایی کوچک این روز نمایان شده است.

حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام گفت: دشمن در صدد از بین بردن نام حضرت فاطمه زهرا(س) بوده کسی که در راه ولایت دفاع کرده است.

وی با اشاره به هفته احسان و نیکوکاری افزود: این روز که روز کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) نیز نامگذاری شده برای خدمت رسانی به محرومان در نظر گرفته شده و کشورهای خارجی نیز از آن الگو گیری کرده اند.

خطیب جمعه اردستان تصریح کرد: کمیته امداد در سال گذشته مبلغ ۲۰ میلیون دلار در آمد خارجی داشته که  به منظور کمک به محرومان همان مناطق هزینه کرده است و در پاسخ به تبلیغهای مسموم که می گویند کمیته امداد پول کشور را در کشورهای دیگر خرج می کند می تواند این موضوع پاسخ منطقی باشد.

امام جمعه اردستان  با این نکته که طبهکاری است فردی بخواهد درختان اطراف سکونت یا جنگل را قطع کند، درختی که برای ما حکم طلای سبز را دارد.

حجت الاسلام دهشیری با توجه به این موضوع گفت: مگر غصه پر قصه ریزگردها را نمی بینید و این مردم هستند که خود باید پاسدار طبیعت باشند.

وی همچنین با اشاره به ۱۸ اسفند روز تاسیس کانونهای فرهنگی مساجد متذکر شد:  شهرستان اردستان با ۳۷ کانون فرهنگی می تواند مکانی برای ورود پسران و دختران به منظور یادگیری موارد فرهنگی باشد.

خطیب جمعه اردستان ضمن اشاره به مسائل خارجی تصریح کرد: نصر خدا شامل مدافعان سرزمینهای اسلامی شده و داعش که در عراق قصد تخریب عتبات عالیات را در سر می پروراند فعلا زمین گیر شده و نابود خواهد شد.

حجت الاسلام دهشیری با بیان اینکه داعش دست از طوطئه های خود علیه جهان اسلام بر نمی دارد تصریح کرد: یکی از سناتورهای آمریکا برای اینکه به ایران ضربه بزنند راهکارهایی را پیشنهاد داده است.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: دشمنان نظام اسلامی به منظور اینکه ایران را تحت تاثیر قرار دهند و موج جنگ اطلاعاتی علیه ایران داشته باشند در این زمینه از سعودیها کمک گرفته اند همانطور که شاه کودن عربستان برای ایران خط و نشان می کشد.

خطیب جمعه اردستان گفت: بعضی مسئولان از این موارد امنیتی کشور سرشان به مطالب دیگر مشغول است و همانطور که مقام معظم رهبری گفتند: طوطئه ای در کار است و واقعا توهم نیست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها