خبرهای داغ:
در سالروز شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا(س)، دو تن از مراجع عظام تقلید برای عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)، مسیر بیت‌ خود تا حرم مطهر را پیاده طی کردند و به عزاداری پرداختند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۵۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸
پیاده روی حضرات آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی در سوگ ام ابیها(س)
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظور تعظیم شعائراسلامی و همچنین احیای عاشورای فاطمی صبح روز پنجشنبه مراجع عظام تقلید، حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی در پیشاپیش خیل عظیم هزاران نفر عزادار از سوگواران فاطمی، با پای پیاده به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه(س) حرکت کردند.

پاسداشت عزاداری فاطمیه با پرچمداری حضرات مراجع عظام تقلید در اقصی نقاط ایران اسلامی با اقبال قاطبه شیعیان اهل بیت(ع) و شیفتگان مکتب عصمت و طهارت (ع)، همراه بوده و در شهر مقدس قم با حضور مراجع عظام تقلید حضرات  آیات وحید خراسانی و صافی گلپایگانی و همچنین بیت آیت الله العظمی سیستانی در پیشاپیش راهپیمایان و عزاداران جلوه خاصی به این مراسم بخشیده و با عظمت و شکوه فراوان با شرکت هزاران نفر از اقشار مختلف مردم ولایت مدار و با حضور گسترده علما و اساتید حوزه، طلاب و فضلای حوزه ها و همچنین روسای قوای مقننه و قضاییه و دیگر مسئولان کشوری و محلی برگزار شد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای عالی حوزه های علمیه، اعضای جامعه مدرسین و خبرگان رهبری با حضور در دسته عزاداری و بیوت مراجع معظم تقلیداز جمله آیات نوری همدانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، به عزاداری پرداختند.

همچنین ظهر امروز مراسم عزاداری در دفتر رهبر معظم انقلاب در قم نیز با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی برگزار شد.

لازم به ذکر است دسته جات عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) کماکان در حال برگزاری می باشد.
ارسال نظرات