فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان:

شهداء گزینه های روی میز ملت ایران هستند/مکتب اسلام مکتب ایثار و شهادت است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با اشاره به گزینه های پوچ وبیهوده استکبار، گفت:گزینه های روی میز ملت ایران شهداء هستند و از هیچ گزینه نظامی ترسی ندارند.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۶۶
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛رضا ترابی، فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در مراسم تشییع وخاکسپاری  دو  شهید گمنام چهواز با قدردانی از حضور پرشکوه مردم در این مراسم اظهار کرد:این شهداء را نباید شهدای گمنام بخوانیم زیرا که هیچ مادری نیست که نخواهد زیر تابوت این شهیدان را بگیرد و مادری کند،بلکه همه مادران این دیار مشتاق مادری کردن برای این شهیدان هستند.

ترابی گفت:این شهدا قطعا گمنام نخواهند ماند وتبدیل به امامزادگانی خواهند شد که مردم خواسته هایشان را به وسیله این شهیدان برآورده خواهند کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان افزود:مکتب اسلام مکتب ایثار، فدارکاری و شهادت است و شهدای ما با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، جان خود را برای حفظ اسلام و ارزش های والای آن نثار کردند.

وی تهدیدات وگزینه های روی میز استکبار را پوچ وبیهوده خواند وادامه داد:مردم این دیار با وجود این شهیدان،گزینه هایی را دراختیار دارند که در هیچ جای دنیا نمی توان یافت وامروز شهدا چراغ هدایت، بزرگی و اخلاق درجامعه اند و همه باید این عزیزان والامقام را الگوی خویش در زندگی قرار دهند.

ترابی گفت:دشمن به طور دائم ما را از گزینه های نظامی وحمله های هوایی می ترساند، اما ملت ایران به دنیا اعلام می کند که گزینه های ما پرچم سرخ امام حسین(ع) وپرچم سبز امام زمان(عج)وشهیدان گلگون کفن هستند.

در ادامه حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان گفت: شهیدان هیچ زمانی ارزش های اسلام وانقلاب را بامنافع شخصی وحزبی خود ذبح نکردند،اما امروزه هنگامی که منافع شخصی با مشکلی مواجه شود همه قوانین را زیر پا می گذاریم.

امام جمعه پارسیان با انتقاد از مدیران ومسئولانی که راه شهدا را گم کرده اند،افزود:برخی در برابر ولایت فقیه قدعلم می کنند و در تریبون های رسمی علیه ولایت فقیه هم صحبت می کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار