مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان گفت: در ایام نوروز ۴۰۸ مدرسه با ظرفیت سه هزار و ۱۲۸کلاس درس در هرمزگان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته‌شده است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۶۹
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ دانش هاشمی‌پور،مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان با اشاره به طرح نوروزی اسکان مسافران در مدارس گفت: برای اسکان فرهنگیان و سهولت کار ۱۷پایگاه اسکان با یک هزار و ۹۸نفر عوامل اجرایی در سراسر استان هرمزگان به صورت شبانه روزی در طرح نوروزی به مسافران خدمات ارائه می کنند.
وی افزود: مدارس محل اسکان بر اساس نوع امکانات و هزینه به سه گروه ویژه، نوع الف و ب تقسیم شده اند و قیمت مصوب برای هر شب اسکان در مدارس برابر تعرفه تعیین شده از سوی وزارت آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان اظهار کرد: نرخ تعیین شده کلاسهای ویژه برای فرهنگیان و خانواده درجه اول آنان تا پنج نفر هر شب ۲۸هزار تومان و کارکنان دولت ۵۵هزار تومان است.
وی افزود: برای کلاسهای گروه الف نیز فرهنگیان ۲۴هزار و ۵۰۰تومان، کارکنان دولت ۴۲هزار تومان و مشاغل آزاد ۶۶هزار تومان تعیین شده است و کلاسهای گروه ب نیز برای فرهنگیان ۱۸هزار تومان، کارکنان دولت ۳۵هزار تومان و مشاغل آزاد ۵۱هزار تومان است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان هزینه نصب چادر در محوطه مدارس را برای فرهنگیان هفت هزار تومان، کارکنان آزاد ۱۰هزار تومان و مشاغل آزاد ۱۸هزار تومان اعلام کرد.
هاشمی پور بیان کرد: تعرفه مازاد بر پنج نفر در هر کلاس به ازای هر نفر بالای هفت سال را در بخش کلاسهای ویژه چهار هزار تومان، کلاسهای الف سه هزار و چهار صد تومان و کلاسهای ب، دو هزار و هشتصد تومان اعلام کرد.
مدیرکل آموزش‌ وپرورش هرمزگان افزود: همه  کلاسهای محل اسکان حتی گروه ب نیز مجهز به وسایل خنک کننده، یخچال ، تلویزیون، فرش، پتو ، بالش، پرده، حمام و آشپزخانه هستند.
هاشمی پور بابیان اینکه این مدارس ظرفیت پذیرایی ۵۰ هزار مسافر را دارند، خاطرنشان کرد: مهمانان می‌توانند برای رزرو مدارس در سایت www.eskan.medu.ir ثبت‌نام کنند.

 

ارسال نظرات