خبرهای داغ:
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: این امنیت، مدیون فداکاری ها و شجاعت رزمندگان و شهدای عزیز ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۷۴
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵


به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سوگواره یاس نبوی، به مناسبت شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و با حضور امام جمعه اصفهان، مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و جمعی از مسئولان، روحانیون و مردم ولایت مدار در مسجد امام خمینی(ره) حسن آباد جرقویه با شکوه فراوان برگزار شد.

 امام جمعه اصفهان در این مراسم با تسلیت شهادت دخت نبی اسلام  و تقدیر و تشکر از مسئولان و مردم شهر حسن آباد و حضور همیشگی در صحنه ها با اشاره به نقش رهبری در استمرار حکومت اسلامی گفت: خداوند متعال نسبت به هیج مسئله ای به جز دو موضوع یکی هدایت و دیگری رهبری که در قرآن به این موضوع اشاره شده بر انسان منت نگذاشته است است.

آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد ادامه داد: اگر انسان به رهبری و هدایت توجه نکند تمام نعمت ها به نقمت تبدیل خواهد شد، پس همه امکاناتی که خداوند در اختیار ما قرار داده است وسیله ای بیش نیست که اگر به طور صحیح هدایت و رهبری شود به نعمت تبدیل می گردد.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، باید خدا را شاکر باشیم که امروزه نعمت رهبری و ولایت را به ما عطا کرده و وجود رهبری مقتدر باعث شده است تا دشمنان طمع حمله به ایران را نداشته باشند.

وی با اشاره به جنگ های متمادی در افغانستان و دیگر کشور ها گفت: جنگ در افغانستان از قبل از انقلاب ما شروع شده و هنوز هم ادامه دارد و یکی از علل آن نبود رهبری واحد در کشورشان است.

نماینده ولی فقیه در اصفهان با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: امنیتی که در کشور وجود دارد مدیون فداکاری ها و شجاعت رزمندگان و شهداست و اگر امروز دشمنان ما جرات حمله و جنگ فیزیکی را ندارند چون در هشت سال دفاع مقدس این شجاعت ها و فداکاری ها را دیده و در اذهان خود دارند و از آن عبرت گرفتند و این که هر روز می گویند گزینه ها روی میز است همه پوچ است.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه تأکید کرد: با این وجود دشمنان ما اگر چه در جنگ فیزیکی جرات ندارند ولی از راه های فرهنگی وارد شده اند و شما جوانان و نوجوانان باید مواظب فضای های مجازی و کانال های مخرب و ضد انقلاب باشید.

نماینده ولی فقیه در اصفهان در ادامه گفت: انقلاب اسلامی ما بر سه محور استوار است که یکی از این محورها قانون اساسی بوده که در حضور علما و دانشمندان اعلم تدوین شده است و به دست اعلم ترین آن ها یعنی امام خمینی (ره) داده شد.

وی تصریح کرد: دومین محور ولایت فقیه و رهبری که جزء اسلام است و جزء عقل بوده و عقل حکم می کند که ولایت فقیه باید بر جامعه حکومت کند و این ولایت باید علم به اسلام و عادل و شجاع و مدیر و مدبر باشد.

وی اضافه کرد: سومین محور کفر ستیزی و ایستادگی در برابر دشمنان که جزء اصول قرآن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها