خطيب جمعه تربت‌جام در خطبه‌های این هفته گفت: مهمترين دشمن بشريت آمریکا است و ايران اسلامي مانع مستقيم سلطه گري استکبار در جهان است.
کد خبر: ۸۸۳۳۴۸۳
|
۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهري با دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي با اشاره سلطه گري آمريکا گفت: آمريکا مهمترين دشمن بشريت است و ايران اسلامي با اتکا به قدرت الهی، معنوی و سیاسی روزافزون مانع مستقيم سلطه گري استکبار در جهان است.

وی گفتگوهای آرام و ابزار رفاقت را یکی از نقشه‌های شوم آمريکا براي نفوذ در بین مسئولان دانست و افزود: امروز به رقم گفتگوهای فشرده در موضوع هسته‌ای، مذاکره تأثيري در کاستن دشمنی‌های استکبار جهاني علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارد.

وي به ديگر نقشه‌های شوم استکبار جهانی اشاره کرد و یادآور شد: آمريکا به دنبال تقويت برخي جناح‌ها، افزايش اختلافات داخلي، تبليغ در جهت انتخابات آزاد، تضعيف حمايت بین‌المللی از کشور، تشديد جنگ اطلاعاتي و ايران هراسي در منطقه از طريق صداي آمريکا، راديو فردا و... است.

امام‌جمعه تربت‌جام از دوپهلو سخن گفتن جریان‌های سياسي درون نظام که باعث سوءاستفاده دشمن می‌شود انتقاد کرد و گفت: امروز دشمن تمام‌عیار به دنبال تقویت طيف غرب‌گرا در کشور است و جنگ سياسی را علني کرده است.

حجت‌الاسلام طاهري با اشاره به انتخابات سال آينده خاطرنشان کرد: هر کانديدايي که در انتخابات آينده تمايل غربي داشته باشد با همين اعتقاد موردحمایت رسانه‌های غربی قرار می‌گیرد.

وي تصريح کرد: انقلابي گري، نفوذ و جهاد کبير سه کلیدواژه اصلی مورد تأکید ولایت‌فقیه است، مسئولان در روزهاي پاياني سال با بررسي و ارزيابي عملکرد خود ببينند چقدر به منويات رهبر معظم انقلاب در اقدام و عمل پیش رفتند.

وی با گراميداشت 14 اسفند سالروز تأسیس کميته امداد به‌فرمان امام خميني (ره) گفت: امروز اين نهاد خدماتي و حمايتي بزرگ‌ترین خيريه در جهان است که با يک ساز کار تعریف‌شده در کشورهای مختلف با پول خيرين به نيازمندان کمک می‌کند و اين نهاد محل امن براي دريافت کمک‌های خيرين است.

امام‌جمعه تربت‌جام عنوان داشت: براي رفع مشکلات اقتصادي بايد شبيه سپاه قدس عملکرد که در عراق و شام با نيروي غير ايراني پدر داعش را درآورده که اين روش و الگو را در اقتصاد کشور پياده شود.

وي با اشاره به هفته درخت‌کاری یادآور شد: دشت تربت‌جام بايد با کشت درختان کم آب سرسبز شود که به نفع منابع طبيعي و آباداني روستاها می‌باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها